Taskigt läge!

Funker Vogt skrev:
Helt klart fejk. Räkna hålen på brunnen i stötfångaren och då skulle de dyka upp som spegling i stötfångaren. Det är bara att räkna hålen. Ankorna står på femte "hålraden" på brunnen, men syns inte alls på femte "hålraden" i kofångaren.

Sen ser jag rätt tydligt att någon "smoothat" med photoshop på ryggen på ankungarna. Samt att Ankmammans fötter ser väl mysko ut på bild två.

[Edit, tänkte inte spegelvänt. Det kan tänkas att de inte syns på kofångaren, men ankmamman är trots allt stor och borde ändå synas. ]

:rofl :rofl :rofl
Nu är ni lustiga! hahaha
Stötfångaren är konkav, dvs den visar en böjd bild. Om ni missat det så är brunnen delad i två sektioner, och med tanke på stötfångarens läge så kan man se att den speglar brunnens "vänstra" sida. Alltså, ankan ska inte ens synas i spegelvilden i stötfångaren. Hade den det, jaaa... då skulle det varit skumt.

EDIT: ojojoj... nu måste jag skratta lite till.
Funker Vogt skrev:
Sen ser jag rätt tydligt att någon "smoothat" med photoshop på ryggen på ankungarna

Ankungar HAR fjun! :lol

Last edited:
Varför är det bara 5 ungar på andra bilden när det ät 6 i den första?

Funker Vogt skrev:
Helt klart fejk. Räkna hålen på brunnen i stötfångaren och då skulle de dyka upp som spegling i stötfångaren. Det är bara att räkna hålen. Ankorna står på femte "hålraden" på brunnen, men syns inte alls på femte "hålraden" i kofångaren.

Sen ser jag rätt tydligt att någon "smoothat" med photoshop på ryggen på ankungarna. Samt att Ankmammans fötter ser väl mysko ut på bild två.

[Edit, tänkte inte spegelvänt. Det kan tänkas att de inte syns på kofångaren, men ankmamman är trots allt stor och borde ändå synas. ]
haha! Såhär som man påstår att Elvis fortfarande lever eller nått.

Hitta inte på saker... :rolleyes:

Vore bilden fejk, så skulle det vara bra mycket tydligare.

Ang. stötfångaren. Testa själv, ingen anka kommer synas i stötfångarens reflektion pga hur stötfångaren är utformad.

Och att det på nått sätt vore "smoothad", antingen är det fokusen på kameran eller bildkvaliteten efter att ha sparat den på datorn/internet.

Har nu nogrannt studerat bilden allt talar för att bilden är äkta. Det är bara att acceptera att dem små fjundunen har kilat vidare. :angel

Back