Taskigt läge!

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Stackars....!

duck1.jpg
duck2.jpg
duck3.jpg

Jävla svin som tagit bilderna istället för o förhindra detta.:kulspruta :död
Nu e jag ledsen. :(

citat:

"maybe this is why you're here, maybe not. but i feel i should set the record straight either way. over a month ago (may 5th actually) i posted on a forum that i frequent, an incident i had with a few ducks. the original thread is here. the photos i took are not photoshopped in anyway (other than the border and watermark). i did go down the grate and rescue all but one of the ducklings. i couldn't get to the last one, and it wouldn't come to me (2 others i called to came to me). and i have the pictures because it happened super fast. actually, if you check the exif data on the photos, you'll see that there was about 27 seconds between the first and last picture. i did my best to save them, and that's all i could have done."

Kay skrev:
Jävla svin som tagit bilderna istället för o förhindra detta.:kulspruta :död
Nu e jag ledsen. :(
Hänvisar till citatet... (tänk om det var badankor :))

kaZmur skrev:
i did my best to save them, and that's all i could have done."

Ja jättebäst... Käns som han visste det skulle hända och började fota. Aja, tur att de flesta klarade sig. Stackar lilla pippi. :(

Man ser ju inte vänsterkanten på sista bilden och vad man ser är det ju bara en unge som börjat gå över gallret.
Man kan ju hoppas att resten av ankungarna stannade kvar på andra sidan

det är väl alltid en som vågar gå först... sen dräller dom andra bara på.

Ser fake ut! Borde man inte se andens reflektion i stötfångaren annars?? Man ser ju brunnen avspeglas väldigt tydligt!

kaZmur skrev:
Hänvisar till citatet... (tänk om det var badankor :))
Då jävlar :huvet :mad: :kocko :4skrika :rolleyes:

Bilden var i sig lite tragikomisk, men säkerligen fake. Inte ens en fotograf hade låtit dom små ankorna trilla ner i brunnen ju :( (hoppas jag)

Akesson skrev:
Ser fake ut! Borde man inte se andens reflektion i stötfångaren annars?? Man ser ju brunnen avspeglas väldigt tydligt!

Helt klart fejk. Räkna hålen på brunnen i stötfångaren och då skulle de dyka upp som spegling i stötfångaren. Det är bara att räkna hålen. Ankorna står på femte "hålraden" på brunnen, men syns inte alls på femte "hålraden" i kofångaren.

Sen ser jag rätt tydligt att någon "smoothat" med photoshop på ryggen på ankungarna. Samt att Ankmammans fötter ser väl mysko ut på bild två.

[Edit, tänkte inte spegelvänt. Det kan tänkas att de inte syns på kofångaren, men ankmamman är trots allt stor och borde ändå synas. ]

Last edited:
Back