Taskigt fall eller hur var det man sa!?

Han har nog inte flygit så många timmar ser det ut som.
Sista man gör om man inte har fart är att använda rodret.. nog för att det inte finns något annat bättre sätt att svänga i en sån där .. men mycke fart förlorar han genom att han nästan sätter hela skiten i sidled! Vad händer om man får tvärställ på en hoj ?!?! Jopp det tar tvärrstop.
men tycker ju faktiskt inte att det ser SÅ farligt illa ut för hans del, tror han klarade sej ganska bra .

War-psycho skrev:
2305824
Det är själva fan vad folk här gillar att sparka på andra, helst när dom gör sig illa.
Det är tydligen skitkul när en customkille klotar.
Det är tydligen skitkul när en sportflygare krashar.

Men fan ta den som fnissar om en sporthojåkare vurpar. :kocko
[/SIZE]
Lite kitslig idag!?
Nu var det ju inte riktigt så jag menade. Att garva åt en kille som trillade ner från skyn... Du lägger in lite väl mycket i den slutsatsen. Jag flyger ganska mycket i mitt jobb, bla med små sportplan. Jag har aldrig varit särskilt begeistrad i att flyga. Och med småpluttar gillar jag det definitivt inte. Tycker det känns olustigt helt enkelt. Känns som skiten ska gå sönder och falla ner i småbitar. Vet att det är ologiskt och inte händer men men. Man är som man är.

Menade helt enkelt att jag skulle inte sätta mig i en sån där pryl. Så tagga ner lite va.. :7peta

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg