Maxout
Mr
hur långt måste man flytta som minst för att få åka hojj året runt
bara en tanke som slog mig...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sgtpepper skrev:Det går att köra i regn också vet ni, jag gjorde det senast i Söndags. Motorcykeln går inte sönder av lite vatten. Köp ett regnställ och var glad, personligen tycker jag att det är mysigt när det smattrar lite så där skönt på hjälmen![]()
Kör du i 200 knyck med bara skinnställ när det spöregnar så lär du även få ett väldigt blött skinnställMcB skrev:Om det regnar riktigt mycket så gör det dessutom härligt ont när regndropparna smäcker in i skinnstället i >200 km/h.![]()
Det går kanske, men det är svååååårt att få arbetstillstånd om man inte är en eftertraktad forskare eller har någon annan yrkesinriktning som USA lider brist av.MostWanted_NKPG skrev:aha men va tror vi om usa då? undrar om en svenskutbildad elektriker kan få jobb där med något likn?
MostWanted_NKPG skrev:hur långt måste man flytta som minst för att få åka hojj året runtbara en tanke som slog mig...
sgtpepper skrev:Kör du i 200 knyck med bara skinnställ när det spöregnar så lär du även få ett väldigt blött skinnställ.
MostWanted_NKPG skrev:hur långt måste man flytta som minst för att få åka hojj året runtbara en tanke som slog mig...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |