Tarmludd från norrland debuterar i R600 på A-torp!

• Thread starter Thread starter RJ
  • Start date Start date
Jaha nu har man gjort debut på Anderstorp. Jag möte Lassie syndrom hela tiden i depån, jag har sett Oscar, har faktiskt pratat med Don Quixote och tittat på alla andra forumkändisars hojar så nu känner man sig ju lite mindre insnöad.
Hur det gick i tävlingen?
Det kan ni läsa här: http://www.umcc.nu/umcc/index.php?option=com_content&task=view&id=142&Itemid=67

Grymt imponerande körning Roger, KUL!! Bra skrivet också :tummenupp Snart drar träningarna igång på hemmaplan, syns då.

Last edited:
Grattis RJ! Askul när det går bra för folk som man blir notoriskt varvad av... :)

Trevlig läsning och grymt bra kört Roger :tummenupp Du måste se till att du får åka på samtliga tävlingar så att du kan få ihop rejält med poäng till seriesammandraget.

Mycket imponerande kört o skrivet :klappar nu får man väll tokpisk :whip på midlanda du har ju fått ett jävla tempo jag får väll lura ner dig till gåsen o dra upp dig i tempo så jag får pisk där oxå men det är lungt har tyckt att du är en bra kille sen vi träffades på din första bankörning:tummenupp

Grattis RJ! Askul när det går bra för folk som man blir notoriskt varvad av... :)
Nu är det väl jag som blir varvad ser att du köpt en 1000 kubikare!

Trevlig läsning och grymt bra kört Roger :tummenupp Du måste se till att du får åka på samtliga tävlingar så att du kan få ihop rejält med poäng till seriesammandraget.
Vi får väl se hur det blir med den saken! Så länge du fortsätter dela med dig av bra tips är allt möjligt! :tummenupp

Mycket imponerande kört o skrivet :klappar nu får man väll tokpisk :whip på midlanda du har ju fått ett jävla tempo jag får väll lura ner dig till gåsen o dra upp dig i tempo så jag får pisk där oxå men det är lungt har tyckt att du är en bra kille sen vi träffades på din första bankörning:tummenupp
Jag tycker om dig också! :kiss

Last edited:
och jag vill veta hur mycke bensin det är kvar i tanken:tummenupp

av dom XX litrar vi hälde ner:va

jag gissar på 2.5...är det nära ???????

Kul att det går bra :-) lycka till med fortsättningen! :tummenupp

och jag vill veta hur mycke bensin det är kvar i tanken:tummenupp

av dom XX litrar vi hälde ner:va

jag gissar på 2.5...är det nära ???????
Visst ja, det har jag glömt att kolla... :rolleyes:

Näe, jobbar... tror den som lägger mitt schema inte vill ha mig sjukskriven en sommar till...
Surt!

Kul att det går bra :-) lycka till med fortsättningen! :tummenupp
Tackar! Tycker du också skall börja tävla behövs fler norrlänningar i depån! :tummenupp

Last edited:
Grymt bra kört Roger, du kör ifrån mig som skit så nån A-förare får du int bli
:-)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...