Tar time-out

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Efter att blivit utsatt för stöld blir jag tvungen att ta en ofrivillig time-out. Dock så ska jag köra knudan då min gode vän douglas lånar ut sin hoj till mig. Men övriga onsdagar blir det tyvärr inget...

ses om ca 1 1/5 månad kanske....
ha det gött

Von vettet :(

Fan, du e ju kapitalist

bara o handla nytt ju :tummenupp

Synd på hojen, knappt in wheelad ju :(

Von Vettet skrev:
2219902 ca 1 1/5 månad .... :(
1 månad ca 30dagar
1 1/5 månad = ca 36dagar .......

Tycker mycket synd om dig. Mig drabbade det under våran vintersässong så det var inte så farligt. Men mitt under sommarenn är dunderpiss ...

För att vara realist så tippar jag att det tar ca 2 månader. Köp en billig hoj och kör med sålänge. Det finns en i min signatur.

Von Vettet skrev:
2219902 Efter att blivit utsatt för stöld blir jag tvungen att ta en ofrivillig time-out. Dock så ska jag köra knudan då min gode vän douglas lånar ut sin hoj till mig. Men övriga onsdagar blir det tyvärr inget...

ha det gött

När jag blivit utan bil pga att bilen lämnats för reparation efter trafikolycka (har hänt 2ggr) så har jag fått hyrbil av FB mot att jag betalat en liten del av km-avgiften själv (väldigt liten del). Detta har jag fått eftersom jag kunnat påvisa att jag behövt bilen till o från jobbet etc.
Borde faktiskt gå att tillämpa när en hoj blir stulen också.
Du kan kanske åberopa att du behöver din hoj för att kunna utöva dina åtaganden som funktionär på Knudan o på Sturup.
Testa.

Von Vettet skrev:
2219902 Efter att blivit utsatt för stöld blir jag tvungen att ta en ofrivillig time-out. Dock så ska jag köra knudan då min gode vän douglas lånar ut sin hoj till mig. Men övriga onsdagar blir det tyvärr inget...

ha det gött

Det står en svart R1 med röda fälgstripes just nu utanför Siemens/Restaurang Flygfyren i Malmö....nummerskylten börja på W..

Throttlejunkie skrev:
2222230 Det står en svart R1 med röda fälgstripes just nu utanför Siemens/Restaurang Flygfyren i Malmö....nummerskylten börja på W..
XOY 379 ......... men skylten kan vara bytt

Throttlejunkie skrev:
2222230 Det står en svart R1 med röda fälgstripes just nu utanför Siemens/Restaurang Flygfyren i Malmö....nummerskylten börja på W..
Kolla skylten med sms,skicka regnr till 71456 o kolla vad du får upp för hoj :tummenupp

Throttlejunkie skrev:
Tack för visat intresse i jakten på svinet/svinen, men jag stack dit direkt och det visade sig vara en R6-2005. Men de är å andra sidan någorlunda lika... stort tack :tummenupp

Jag fick ut hyrhoj när min blev kvaddad mitt i sommaren (dock 5 år seen), jobbade på sturup och kunde ej ta mig ut dit, dom erbjöd bil men jag vägrade så att det blev hoj till slut, fick betala bara 1/3 del av milkostnaden, värt att testa!!!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park