Tar studenten!

KarlJohan

Hög fart utjämnar hinder.
Gick med
1 Nov 2003
Kungälv, Oskarshamn o överallt där i mellan.
Hoj
Husaberg FE 400 *såld men kommer en likadan till hösten*
Tjena!
Vet att jag hade en likadan tråd för ett bra tag sedan men hittar den inte.

Jag tar studenten 31 maj! Några i gbg-området som har lust o möta upp o börna lite på skolgården? :) Vore hur jävla kul som helst!
Jag lovar att komma o fika med er nån onsdag innan så att ni hyllar rätt person på dagen med stort D!

Vad säger ni? Vet inte vad jag har o locka med riktigt. Skumpa går ju bort eftersom ni kör hoj. Men va faan, gott om förfriskade fjortisbrudar..! :tummenupp

Ha det! / KJ

Det var väl BikerBitch som drog igång något sånt när hon själv skulle ta studenten förra året?!

Men nu är det ju så att hon är tjej och har :tuttar , Sen bjöd hon tydligen på fika efteråt, jag vet inte vad som lockade mest men det var tydligen ganska många hojåkare där förra året ;) .

Du får testa det där med att bjuda på fika, fungerar inte det så vet du vad som gäller.. Bh med fyllning och en peruk! :trixie :)

kanske kunde vara nått, om vädret är fint och man är ledig...
korsposta i gbg-delen också...vad är det för dag?

Självklart blir det fika för de som orkar åka till kungälv från gbg. det är nämligen där jag bor. :)

Det är ju ett bra tillfälle o testa maxhastighen på hojjen när man ligger på motorvägen med. :tummenupp

Jag vet, det är svårt o kunkurera med BB. Kanske kan hyra in henne ett par timmar?
Vad kostar du jannica? Du behhöver bara knata runt i mitt hus o vara trevlig mot folk. :)

Bobbo V skrev:
Det var väl BikerBitch som drog igång något sånt när hon själv skulle ta studenten förra året?!

Men nu är det ju så att hon är tjej och har :tuttar , Sen bjöd hon tydligen på fika efteråt, jag vet inte vad som lockade mest men det var tydligen ganska många hojåkare där förra året ;) .

Du får testa det där med att bjuda på fika, fungerar inte det så vet du vad som gäller.. Bh med fyllning och en peruk! :trixie :)

Jo men lite långt mellan Uppsala och Kungälv!!!! :hihi
KJ du får "tråda" i göteborgsforumet !!!!!

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt