Tar mc-kort snart, har köpt CBR929 -00, vill BRASSA på bakhjul mm

GasRasare

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2010
Hoj
GSXR 1100 -86

Jag skyller på den sena timmen...:glömdet

Brassarn är en levande(?) legend samt inspirationskälla för oss alla som kör med arslet högt, och han borde hålla regelbundna föredrag om konsten att bRaSSa HELVETT!!11:yoparty:tummenupp
Jag skulle vara stammis! Kom tillbaka till oss käre brassare! Allt är förlåtet!:krama

El Caballo Loco

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2012
Hoj
Tidigare: CROSS: Kawa 60cc, Honda 80cc, Yamaha YZ125cc. MOPED: Yamaha DT 50 R BIKES: Yamaha TW 125cc. Yamaha Dragstar 650, Kawasaki VN900, Harley Davidson Street Bob. NUVARANDE: KTM 990 SMR 11
En bekant såg Brassarn en gång....

bigfoot (kopia).jpg

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
en inkarnation av JJ CBR och "den andra vad han nu hette snubben"...de har slagit sina kloka huven ihop och skapat Brassarn innan de ens var födda !

slå den bragden om ni kan era jävlar ! :)

Last edited:
Gick med
29 Sep 2007
Hoj
NC30
Det finns dom som säger att hans 929:a har en 7:e växel och att en fartkamera utanför Vingåker ska ha fångat honom på bild, wheelandes på en flakmoppe.

Det enda jag vet säkert är att han heter BRASSARN

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Kan det vara så att JJ är hans son ?

Tinaplinius

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2012
Hoj
Kawasaki ZR 7S-04
Hej hur ska jag veta att ni skojar och att det inte är seriöst??? Jag ville bara lufta mitt tycke över att köra o förstöra sitt liv o sitt Mc kort, det är ju inte den enklaste saken att ta kortet, så det är liksom bara en tanke, gillar inte att åka med en som kör i 200 och gillar inte att bli inblandad i en olycka, visst förstår om man har fartlängtan, har en lillebror som är sån på sin Honda 1000, men är rädd att han en dag inte kommer hem igen... Ok ska inte vara seriös mer härinne..:smasha:banana:arsele:tuttar

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Hoj
Nada
Jag kan inte bestämma mig för vad som är mest underhållande, folk som inte förstår ironi eller folk som svarar på TS (troll) inlägg anno 2005...

GasRasare

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2010
Hoj
GSXR 1100 -86
Verkligheten är väl seriös nog för de flesta? Här på SH kan vi väl få vara oss själva för en stund! :banana:fyllisar:D
Förutom i teknikforat, för där bestämmer seriösa människor och gurus som Jürgen & co.

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...