Tappat suget

Jag känner som du Putteliten. När det är så varmt som idag tex så har jag ingen lust att ta på mig stället o svettas ännu mera. Utan vågar jag inte köra några längre sträckor.

<-------Köp eller kör vatten skoter, mkt skönare i värmen :D

PutteLiten skrev:
Om man vill ha lite inspiration så kan man ju titta lite här. :)

http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?s=&postid=73987#post73987

Hmmm, vil dit. Coola vägar, cool hoj :kär

Ja, jävlar, hade man haft sådana vägar med sån natur att köra på, så hade man nog aldrig tröttnat på att köra båge :) :rock

PutteLiten, kan det inte vara så som någon skrev tidigare att om man kör med folk som kör lite fortare än en själv, så måste man
kämpa mer och då kommer liksom suget tebaks? Så är det för mig i alla fall... Men jag röstar nog oxå på att det är värmen som förtar lite glädjen av att kränga på sig ställ och ut och köra :(

PS. Jag har varit en dålig pojke och kört i short nu ett par dagar :rodnar , men jag får skylla mig själv om det händer nåt... DS.

chrismalm skrev:
Ja, jävlar, hade man haft sådana vägar med sån natur att köra på, så hade man nog aldrig tröttnat på att köra båge :) :rock

PutteLiten, kan det inte vara så som någon skrev tidigare att om man kör med folk som kör lite fortare än en själv, så måste man
kämpa mer och då kommer liksom suget tebaks? Så är det för mig i alla fall... Men jag röstar nog oxå på att det är värmen som förtar lite glädjen av att kränga på sig ställ och ut och köra :(

PS. Jag har varit en dålig pojke och kört i short nu ett par dagar :rodnar , men jag får skylla mig själv om det händer nåt... DS.

Jag såg dig vid friabad körandes Blejden - med kortisar och t-tröja. Ajja baja!
Och du vinkade inte tebax... :(
Klart, var ju 100.000 andra helsingborgare där oxå just då... :D

Tdligen lite SRW till helgen. Då lär ju känslan vara tillbaka, om inte annat kör jag ändå. Finns ju fika och trevliga människor där. :)

Xeno:
Jo, gärna. Kan jag låna din hoj... :lol

:hej

Låt hojen stå som du skrev. Jag tappade intresset en gång. Lät den bar stå och få dammlager på sig. orkade inte gå in på forume ller så. Gjorde helt andra saker. Efter 2 månader kom suget tillbaka och stort.

En paus är nog inte helt fel ibland. Se bara hur skönt det kan vara att ta paus från mc-forum och göra annat, inte var beroende av pc och logga in för kolla alla trådar-

Köpte ett X-Box idag och givetvis MotoGP 2, blir ju inte mindre sugen att dra ut en sväng men det kanske man inte ska göra... :p

sim-motogp2-0005.jpg

sim-motogp2-0002.jpg

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back