Perris
Ny medlem
Lysna nu på farbror Perris; kärleken kommer och går, men hojen... är såld, då kan du grina!
/perris
/perris
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
håller med ovanstående..
trots att jag kört 4200 mil i sommar ( kör varje dag ) så vill jag ha längre säsong..
Hatar hösten och vintern till en början men sen inser jag att nu får man ju tid att pyssla lite...
håller med ovanstående..
trots att jag kört 4200 mil i sommar ( kör varje dag ) så vill jag ha längre säsong..
Hatar hösten och vintern till en början men sen inser jag att nu får man ju tid att pyssla lite...
De där va väl ändå att ta i???![]()
Säg att du kört varje dag i 5månader. Det innebär att du kört ca30 mil om dagen. Är det möjligt.
///Micke
Kör du så mycket borde du ha en egen tråd om vad som pajar på hojen och vid vilket miltal. Skulle vara intressant att veta!Inte alls..
Kört sedan 1 mars.
Två turer till norrland ( drygt 230 mil *2 ) och en nästan daglig pendling till stockholm ( 20 mil t/r ) plus ett antal turer a 20-30 mil där och hem igen..
Sen har det blivit mer och mindre vissa dagar..
Visst jag har mer el mindre bott på moppen i sommar med en sopparäkning som legat konstant på mellan 3-5000 spänn/mån
Kör du så mycket borde du ha en egen tråd om vad som pajar på hojen och vid vilket miltal. Skulle vara intressant att veta!
Nu ska vi inte snacka sönder den här tråden, men hur långt har din hoj gått totalt, 4200mil?hahahah inte ett skit har pajjat..
Kör ju kvalitetsmoppe..sucki sucki![]()
![]()
Gått åt en djävla massa däck dock...
Men summa sumarum, inga böter och en djäkla massa åka..
Precis som jag ville ha det i sommar..
Och bäst av allt,inga close calls el avåkningar...![]()
Skit 42000 km i sommar !!! Gör du annat än kör hoj???? Då måste jag säga att du kan iaf KÖRA hoj!!håller med ovanstående..

Inte alls..
Kört sedan 1 mars.
Två turer till norrland ( drygt 230 mil *2 ) och en nästan daglig pendling till stockholm ( 20 mil t/r ) plus ett antal turer a 20-30 mil där och hem igen..
Sen har det blivit mer och mindre vissa dagar..
Visst jag har mer el mindre bott på moppen i sommar med en sopparäkning som legat konstant på mellan 3-5000 spänn/mån
Men sluta nu, killen finns ju inte på riktigt. Bänkad hoj på 171.85 bhp? 73 år gammal...mmm...4200 mil?
Men för att återgå till ämnet; skaffa dig en offroad, släng ner ett teleskop-spö och en kaffetermos i ryggsäcken, puttra lite på några sköna skogsvägar. Det kan man leva gott på...![]()
jag lever och frodas..![]()
är 31 igentligen och ja moppen e bänkad till 171.85 sae..
Och jepp har kört 4200mil, faan va folk har svårt att tro det..![]()
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|