Tappat körkort!

Både och

Du anmäler på bägge ställerna.
På VV för att få ett nytt och till polisen om någon annan använder ditt kort. Inte för att det stoppar dem från att använda det men du kan slippa tråkiga efterspel.

Fluffig skrev:
På VV för att få ett nytt och till polisen om någon annan använder ditt kort. Inte för att det stoppar dem från att använda det men du kan slippa tråkiga efterspel.
Vägverket lämnar ut sina uppgifter till polisen om det skulle behövas, belasta inte polisen med massa onödiga rapporter, dom har fullt upp ändå.

Fluffig skrev:
Jepp anmäl hos bägge. Min polare tappade plånboken en gång, spärrade såklart alla kort. Efter ett par veckor så ringer polisen upp och meddelar att någon har hyrt en V70 på hans KK och inte lämnat tillbaks den. Anmäl, better safe than sorry!

Jag tappade mitt körkort för typ en månad sen... tydligen så hittade polisen det. För till min förvåning så hade kortet letat sig hela vägen till länsstyrelsen och där är tydligen handläggningstiden väldigt lång. För jag får förmodligen inte tillbaka det förrens 1 jan 2006.

Skumt det där... :va

Reb0

RebelZero skrev:
Jag tappade mitt körkort för typ en månad sen... tydligen så hittade polisen det. För till min förvåning så hade kortet letat sig hela vägen till länsstyrelsen och där är tydligen handläggningstiden väldigt lång. För jag får förmodligen inte tillbaka det förrens 1 jan 2006.

Skumt det där... :va

Reb0
Hittade dom det i din ficka när du var ute och bus-körde eller? :7peta

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...