Tappat bensinlock!

man1985

Ny medlem
Gick med
12 May 2006
Hoj
ktm 640 sm
Hej!
Lyckades med bedriften att tappa mitt tanklock under körning idag inne i göteborg, hur faan lyckas man? Ringde superbike och de kunde få hem ett men det skulle ta minst 4 dagar. Så om någon vänlig människa här på forumet har ett extra tanklock som passar en ktm 640 sm -03 att sälja så skulle jag vara evigt tacksam.

aelvinsson@hotmail.com

/Anders

man1985 skrev:
2384234 Hej!
Lyckades med bedriften att tappa mitt tanklock under körning idag inne i göteborg, hur faan lyckas man? Ringde superbike och de kunde få hem ett men det skulle ta minst 4 dagar. Så om någon vänlig människa här på forumet har ett extra tanklock som passar en ktm 640 sm -03 att sälja så skulle jag vara evigt tacksam.

aelvinsson@hotmail.com

/Anders

har du testat nått av biluniversal locken som brukar finnas på ok?

Cervantes skrev:
2384666 har du testat nått av biluniversal locken som brukar finnas på ok?

Tror att det är ett sådant med lås och inget sånt lock som du har på din 660

motardnisse skrev:
2384732 Tror att det är ett sådant med lås och inget sånt lock som du har på din 660

jo det antog jag mé! men på ok finns ju en grön plupp för 30.- eller nått som skulle funka tills affären får hem ett riktigt tänkte jag!

man1985 skrev:
2384234 Hej!

aelvinsson@hotmail.com

/Anders

Hur lyckas du, Anders?

Rasorblade skrev:
2386752 du menar ett som sitter på duken?! men gängorna borde väl passa ett 660/625 lock...?:va

men gubbs. på 640 har man ju ett sådant där trekantigt lock med lås på. man ängar ju aldrig på locket. utan bara sätter dit de och låser:yoparty

Man1985, varför var du inte med oss och körde igår?:va känner mig helt ensam på 640 i motardgänget, eller var du kanske med?:va

doro skrev:
2386794 men gubbs. på 640 har man ju ett sådant där trekantigt lock med lås på. man ängar ju aldrig på locket. utan bara sätter dit de och låser:yoparty

Man1985, varför var du inte med oss och körde igår?:va känner mig helt ensam på 640 i motardgänget, eller var du kanske med?:va

ahaaaaaaa :tummenupp ...my bad......

Hur faen kan man tappa det???

Jag förstår inte heller hur det lyckades försvinna mitt under körningen? Locket har tidigare varit svårt att låsa fast men jag tyckte att jag fick på det ordentligt efter jag hade tankat, jävligt segt är det iallafall, speciellt nu när solen har kommit tillbaka igen.

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back