Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det är nog bara stress och sömnbrist. men lova en sak.. håller du på att bli flint. RAKA huvudet. det finns inget mer tragiskt än en överkamning.H4 skrev:Äter rätt så ordentligt, däremot stress och dålig sömn stämmer in rätt så bra på mig.
Kan det vara därför?
EDIT: Håller inte på att bli flintis, men när jag liksom rufsar i håret är händerna fulla av hårstrån och när jag duschar också. Däremot är håret fortfarande tjockt och fint som förr.
H4 skrev:Äter rätt så ordentligt, däremot stress och dålig sömn stämmer in rätt så bra på mig.
Kan det vara därför?
EDIT: Håller inte på att bli flintis, men när jag liksom rufsar i håret är händerna fulla av hårstrån och när jag duschar också. Däremot är håret fortfarande tjockt och fint som förr.
Nej för fan inte humbuggläkare. gå till en riktig läkare. annars får du rådet att äta tulpaner och slicka katters pungkulor etc.Ave skrev:Det kan bero på vitamin eller mineralbrist.
Besök en hälsokostaffär, dom kan kanske hjälpa dig.
crashtestdummy skrev:annars får du rådet att äta tulpaner och slicka katters pungkulor etc.
UrbanTiger skrev:Kolla med din läkare... du kanske har förhöjd testosteronhalt. Man flintar till sig tidit av det. Sen kan det ju leda till att du får cancer i nötterna. Kul att vara enuck när du fyller 20, typ![]()
JAAAA, gå till en vanlig läkaresom skriver ut ett helt verkningslöst piller till dig & tar redigt betalt för det också!crashtestdummy skrev:Nej för fan inte humbuggläkare. gå till en riktig läkare. annars får du rådet att äta tulpaner och slicka katters pungkulor etc.
gå till doktorn han kan diagnostisera dig genom konventionella metoder.
D.
UrbanTiger skrev:Det skulle du gilla, va... En grov, skallig brud med snopp![]()
H4 skrev:På senaste tiden har jag tappat mycket hår och jag har inte en aning varför. Slutat med all skit i håret om det hjälper något. Är väldigt ung, 16 år... så något är inte om det ska.
Vad kan det vara?
Christian von Koenigsegg blev ju hyffsat flint av sitt jobb och d va ju stressfaktor enligt den dokumentär jag såg.Solid snake skrev:Äter du ordentligt? Stress? Sömn?
För att inte tala om Lex Luthor.Thomb skrev:Christian von Koenigsegg blev ju hyffsat flint av sitt jobb och d va ju stressfaktor enligt den dokumentär jag såg.![]()
Thomb skrev:Christian von Koenigsegg blev ju hyffsat flint av sitt jobb och d va ju stressfaktor enligt den dokumentär jag såg.![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |