tappar en cylle??

Richard R

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
hayabusa -99
Här ska ni få höra,när jag marschar i omkring 110 e allt ok-höjer vi till 140 så går den på 3 efter 10min, höjer vi till 180 händer det efter 4-5min-, drar man direkt upp till 220-240 händer det med en gång

Tänkte kolla anslutningar på t-spolar ev skit i tanken..

några som har fler ideer?? Hojen? en 1100r -92

mvh richard :va

Jag tror att en av förgasarna tömmer flottörhuset vid ökad belastning. Dock är det skumt om det tar så lång tid för den att göra det. Bästa förklaringen jag kan komma på, hur lång tid tar det för den att komma igång på alla igen? och hur låter/känns dte när den lägger av?

Last edited:
den återhämtar sig på några min går på alla om man kör lugnt på jämn gas misständer när det händer

Kontrolleras bränslefiltret, vanligt med mer eller mindre igensatta filter (typiskt att den återhämtar sig när den får en chans att fylla upp flottörhusen med bränsle).
Kontrollera även att inte bränsleslangen ligger i kläm.

jojomensan-när en mc firma i sätra servade hojen i vintras å bl.a bytte stift så hade man lyckats klämma en av slangarna till fuggarna -tråkigt kollar man inte det när man lägger tillbaka tanken hur som helst så går den kanon igen tack för alla tips mvh/richard :banana

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...