Tappade min "skjutsdyna" idag vid Skogskyrkogården.

Mick

CashMoneyBrotherhood
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr 750, Husaberg Fe 450 och en Ciao
Som sagt, tappade min skjutsdyna/cuts idag Onsdag 5/10 vid 19.30-20.00 tiden vid Skogskyrkogården i Stockholm.

Enligt uppgift va det någon på en offroadliknande ( motard ) motorcykel som stannade o plockade upp den!

Tänkte kolla om denna offroadmänniska håller till här på SH, skulle va trevligt att få tillbax den isåfall

Tack o bock.. :Bugar

Mick skrev:
Som sagt, tappade min skjutsdyna/cuts idag Onsdag 5/10 vid 19.30-20.00 tiden vid Skogskyrkogården i Stockholm.

Enligt uppgift va det någon på en offroadliknande ( motard ) motorcykel som stannade o plockade upp den!

Tänkte kolla om denna offroadmänniska håller till här på SH, skulle va trevligt att få tillbax den isåfall

Jag såg att du saknade en sådan

Trist sånt där , jag har gjort likadant själv hmm

Gjorde samma grej första turen med 04:an... Inte kul.

Mick skrev:

Hoppas du får tillbaks din dyna av någon vänlig och ärlig själ.
Om inte så har jag en passagerarsadel -05 liggandes (dock med en reva i bakkant) för 370:- + frakt 150:-.

Sören Johnson
demontering@biketrollhattan.se
0520 - 48 80 39

isse skrev:
En bra skjutsdyna har en egen vilja :tummenupp

/N

*ASG* :hihi det har väl hänt mer än en gång att man får ngt i ryggen
efter man slarvat och inte hört "klicket", men min dyna är så kär så hon
släpper aldrig greppet helt... bara buffar lite i ryggen för att visa sin existens
då och då... :tungan

EXAKT....när jag skulle hämta flickvännen på körskolan en dag så känner jag hur nån gossar lite med min rygg, vafan tänker jag o känner med ena handen, jovisst skjusdynan var på väg ned på min sadel och skulle kela. :)
Dum som man är stannade jag för tvärt och hon(dynan) föll i backen och börja grina eftersom hon fick sig en liten törn i ena hörnet.

Nästa gång ska jag hålla i henne bättre när hon kommer smygandes :tummenupp

Nogger skrev:
*ASG* :hihi det har väl hänt mer än en gång att man får ngt i ryggen
efter man slarvat och inte hört "klicket", men min dyna är så kär så hon
släpper aldrig greppet helt... bara buffar lite i ryggen för att visa sin existens
då och då... :tungan

isse skrev:
EXAKT....när jag skulle hämta flickvännen på körskolan en dag så känner jag hur nån gossar lite med min rygg, vafan tänker jag o känner med ena handen, jovisst skjusdynan var på väg ned på min sadel och skulle kela. :)
Dum som man är stannade jag för tvärt och hon(dynan) föll i backen och börja grina eftersom hon fick sig en liten törn i ena hörnet.

Nästa gång ska jag hålla i henne bättre när hon kommer smygandes :tummenupp

Oj oj oj... det låter som du har mkt och lära *flin*... Mjuk inbromsning
och sen bara en liten bön och snabba händer så är saken biff... (ska sluta spamma nu...)

Ingen som vet vem den mystiske offroad-mannensomplockaruppskjutsdynor
ifrånvägen är?!

En liten o symbolisk hittelön, iform av en platta bira utlovas! :fyllisar

Mick skrev:
Ingen som vet vem den mystiske offroad-mannensomplockaruppskjutsdynor
ifrånvägen är?!

En liten o symbolisk hittelön, iform av en platta bira utlovas! :fyllisar

Verkar nästan som om den sitter dåligt på just R1 -04, tappade oxå min, dom vart ju inte direkt billiga!!!

Blå R1 skrev:
Verkar nästan som om den sitter dåligt på just R1 -04, tappade oxå min, dom vart ju inte direkt billiga!!!
Sitter "dåligt" på -03 oxå, ialf om man har bråttom iväg o inte knäpper fast den ordentligt. Synd bara att de inte va sadeln jag slängde i backen utan min nya, fina, lackade kuts

Stefan skrev:
Sitter "dåligt" på -03 oxå, ialf om man har bråttom iväg o inte knäpper fast den ordentligt. Synd bara att de inte va sadeln jag slängde i backen utan min nya, fina, lackade kuts

Been there, done that... :huvet

Jag körde lite fort på nynäsvägen för nått tag sen då jag kände som ett knytnävsslag i ryggen... Det var min passagerarkuts som lossnat och klistrat sig fast vid ryggen pga baksuget :)

Fränt va?

Nyheter
HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...