Alla ni som tappat era hojar, hittade ni dom sen igen?
Viss skillnad på att tappa något och tappa bort något... Gör om gör rätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alla ni som tappat era hojar, hittade ni dom sen igen?
Stannade i nedförsbacke en gång och tände en cigg. Ser mig omkring och hör ett skrapande ljud från hojen när den börjar rulla nedför backen. Hinner ta ett steg närmare motorcykeln som har inte rullar snabbare än krypfart när sidstödet fälls upp och så faller hojen till marken med en smäll. Nu har jag lärt mig att alltid lägga i en växel när jag stannar i nedförsbacke.Viss skillnad på att tappa något och tappa bort något... Gör om gör rätt![]()
Jamen, du vet Biltmore, alla ä ju inte lika tappade som du!Du skolkade på humorlektionerna va?

Pheew... alla verkar ju ha tappat någon av sina hojar någon gång i alla fall!
Men har ni låtit (de kosmetiska) skadorna vara kvar eller lagat dem? Jag har inte pengar till att laga alla mina skador och jag känner mig som en total noob när jag åker runt med repor på min hoj![]()
Man är ingen riktigt KARL innan man har tappat/vält minst en hoj, jävligt surt men det hör till livets hårda skola. Jag tappade min Ninja på en bensinmack, det händer inte mig men det gjorde det ju. Oskulden tagen, sålde den strax efteråt och köpte en ny.

Kanske hade tappat det? 

Du skolkade på humorlektionerna va?
Viss skillnad på att tappa något och tappa bort något... Gör om gör rätt![]()
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |