Tapatalk, tomt inga nya inlägg

Ping

Skydiver
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CBR 954 -03 SÅLD, Yamaha YZ-R1 -03 SÅLD
Äre bara jag som har problem med tapatalk, när jag klickar på valfri tråd så ser jag antingen assgamla inlägg från flera månader tillbaka, eller helt tomt.
Går man in via datorn så finns det massa nya inlägg.

Har varit så nu minst 6månader, antagligen uppemot 1-1.5år.
Jag har inte brytt mig tidigare, då jag inte kör längre :crash:7peta
 
Äre bara jag som har problem med tapatalk, när jag klickar på valfri tråd så ser jag antingen assgamla inlägg från flera månader tillbaka, eller helt tomt.
Går man in via datorn så finns det massa nya inlägg.

Har varit så nu minst 6månader, antagligen uppemot 1-1.5år.
Jag har inte brytt mig tidigare, då jag inte kör längre :crash:7peta

Inga problem för mig.

Dock stör det mig att OT2 forumets inlägg inte finns med bland nya inlägg i TapaTalk.
 
Såhär ser det ut i min tapatalk, trots att jag vet att det finns 1 inlägg + min egna uploadfromtaptalk1486726242695.jpg

Skickat från min GT-I9195 via Tapatalk 2
 
Funkar kalas för mig, kör nästa bara Tapa när jag surfar forum...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top