"tankwheelie"

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Vad kallas det rent internationellt när man sitter på tanken med benen ut och wheelar? Kan göra det nu :yoparty
Käns fett, kommer högt upp, och det käns högt som tusan med me den positionen... Nästa = Highchair, men vågar knappt lägga benen över styren än när jag kör rakt fram ens... Hur som helst; vad kallas tricket när man sitter på tanken o wheelar? Tankwheelie helt enkelt?

Kay skrev:
Vad kallas det rent internationellt när man sitter på tanken med benen ut och wheelar? Kan göra det nu :yoparty
Käns fett, kommer högt upp, och det käns högt som tusan med me den positionen... Nästa = Highchair, men vågar knappt lägga benen över styren än när jag kör rakt fram ens... Hur som helst; vad kallas tricket när man sitter på tanken o wheelar? Tankwheelie helt enkelt?

Fråga JennyRR på forumet http://www.sporthoj.com/forum/member.php?action=getinfo&u=7077, hon är Magnus C :tuttar , hon vet säkert. :tummenupp. Annars frågar jag nästa gång jag möter honom

varför sitta på tanken ..löjligt sitt på framskärmen med ansiktet bakåt o wheela ...mycke mera effektfullt

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard