Tankväska till gammel gixxer!

stranglefoot

Medlem
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
GSXR 750 -87
Tänkte dra iväg på en semestertripp med gammelhärken. Någon som har pejl på vilken tankväska som passar bra på den konstiga gamla tanken? Modellanpassade väskor finns ju inte att få tag på längre! :D

Tänkte dra iväg på en semestertripp med gammelhärken. Någon som har pejl på vilken tankväska som passar bra på den konstiga gamla tanken? Modellanpassade väskor finns ju inte att få tag på längre! :D

Jag kör med en Oxford 1, Funkar hur bra som helst då 88:ans gixxer är ganska lång så blir den ett perfekt stöd. Köpte det på MC-varuhuset för ungeför 700-800 kr så så hutlöst tycker jag inte det var. Dock så passar inte sidoväskorna av samma modell på 88an.

Ha en trevlig resa!

Jag har Oxford Humpback Panniers till min hoj, dom kostar ca 2000kr i Sverige, och knappa 800 i England, runt 1000kr inkl frakt :jisses Så det kan ju vara liknande prisskillnad även på andra väskor :)

Jag har Oxford Humpback Panniers till min hoj, dom kostar ca 2000kr i Sverige, och knappa 800 i England, runt 1000kr inkl frakt :jisses Så det kan ju vara liknande prisskillnad även på andra väskor :)

Hmm, ja oxford verkar ju vara märket att kolla efter då! Tack för hjälpen! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back