Tankpads...

elfuego

Elfuego håller stumt!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1:a -00
Jag har sökt runt på forumet och hittat en sida som heter tankpads.com som säljer coola tankpads. Det nämns även att w-motoracing säljer dessa men när jag går in på deras sida kan jag inte hitta dem. Har w-motoracing slutat sälja tankpads och finns det isf något annat svenskt företag som säljer dessa?
:confused:

Jag skulle tänka både en och två gånger innan jag skulle beställa från w-motoracing igen, annars kan jag tipsa att om bikeshop som har tankpads.

elfuego skrev:
Jag har sökt runt på forumet och hittat en sida som heter tankpads.com som säljer coola tankpads. Det nämns även att w-motoracing säljer dessa men när jag går in på deras sida kan jag inte hitta dem. Har w-motoracing slutat sälja tankpads och finns det isf något annat svenskt företag som säljer dessa?
:confused:

Last edited:
Jag var inne och kollade på tankpadsen på bikeshop men dom hade ju tyvärr inte den där snygga r1-paden som fanns på tankpads.com :(

Guido skrev:
Jag skulle tänka både en och två gånger innan jag skulle beställa från w-motoracing igen, annars kan jag tipsa att om bikeshop som har tankpads.

Låter iof frestande att åka dit ock kolla men av ren princip så handlar jag inte på ava längre, dom beter sig så himla illa där...

GixxerJensa skrev:
Ava säljer endel av dom där tankpadsen..

elfuego skrev:
Låter iof frestande att åka dit ock kolla men av ren princip så handlar jag inte på ava längre, dom beter sig så himla illa där...
Tror iofs inte att dom har någon r1 pad hemma men dom kanske kan ta hem. Kan hålla med om att säljarna på ava är grisar men killarna bakom tillbehör/reservdelsdisken brukar vara snälla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT