Tankningsfråga?

PutteLiten skrev:
Ehem, jo det är olagligt.
Max 1 minuts tomgångskörning gäller i samtliga Svenska städer. Och jag har då aldrig lyckats tanka på under en minut...

Men visst, jag vet inte om det finns någon straffsats på brottet.
Kanske som att gå mot rött ljus. Det är olagligt men man kan inte få böter för det...

Bara att lägga en tegelsten på gaspedalen, så kör man ju inte på tomgång längre. :-)

är man så slö att man inte ens orkar vrida av motorn när man tankar ska man för böveln inte köra mer än barnvagn...sen så har en av de ovanstående rätt att det är begränsad tomgångskörning i städerna....

När vi ändå pratar förbud på bensinstationer, har dom förbjudit mobiltelefoner på alla mackar i Sverige ännu? Jag hörde att det var lika farlig att prata i telefon när man tankar som att röka. Om det är sant är ju en annan sak men det var iaf den informationen mackägaren som jag pratade med hade fått.

Anledning till att man i USA inte får ha motorn igång när man tankar är att det blir omöjligt att tanka full tank.

Chefen Alabama skrev:
För övrigt kan jag säga att jag får oftare stötar av min bil med motorn avstängd än med den på...

Skaffa en riktig bil istället för den där risbrännaren.

En riktig bil har mera än 150hk och allra helst om det är en liten "sport"coupe´ :D :D :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman