Tänkte svänga förbi Clermont-Ferrand för att det har det ballaste namnet i världen. Själva stan verkar rätt tråkig. Vidare förbi Toulouse sedan ner mot Pyrenéerna och bara hänga där. Kanske beta av Le Mans och Frankrikes längsta bro, Millau.
Förra året åkte jag kusten från Danmark till Santander och genom Madrid ner till Tarifa och Gibraltar och sedan kusten tills jag vek av in till Rom och över till Rimini. Så jag behöver inte se havet. En flod, lite skugga och mitt ocreddiga tält på en camping kan funka. Blir det inte 2021 så får det bli 2022.
Alternativet är Sverige norrut helt planlöst. Fan det lät inte så lockande idag heller. Det blev inte av i somras...
Hoppas verkligen att det går åka ner i Europa nästa sommar.
Förra året åkte jag kusten från Danmark till Santander och genom Madrid ner till Tarifa och Gibraltar och sedan kusten tills jag vek av in till Rom och över till Rimini. Så jag behöver inte se havet. En flod, lite skugga och mitt ocreddiga tält på en camping kan funka. Blir det inte 2021 så får det bli 2022.
Alternativet är Sverige norrut helt planlöst. Fan det lät inte så lockande idag heller. Det blev inte av i somras...
Hoppas verkligen att det går åka ner i Europa nästa sommar.

och hur det går med vacciner mm men förhoppningen är Hoj-tåget ner till Verona och sen kryssa snett neråt väster för att titta till Monaco så det ligger kvar för att ta mig uppåt där ifrån i Franska alperna som jag inte har kört än (skulle gjorts i år men det sprack ju). sen vika av in i Schweiz och göra nya försök på några alp-pass där som blev lite av en flopp förra året pga dimma och regn
.. Efter det blir det antingen ner i Italien på några bergspass igen för att avsluta i Verona med tåget hemåt alternativt uppåt och avsluta i Lörrach för att ta tåget därifrån eller eventuellt köra hem genom Frankrike och/eller Tyskland.