repan
Gudomlig sporthojare
var själv inne på att skaffa en 03 eller 04 som första hoj. Har provkört den ett antal gånger och den är helt underbar .... köp. själv så blir det en 05 istället ... den är strået vassare i utseendet (tycker jag).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
t-quick skrev:Hur vet du att jag inte blivit påkörd 4gånger?
skitsnack kan du ta i aftonblades chat.
kollade med en del på 05.an men det blir för dyrt i inköp och försäkring,brinckis skrev:var själv inne på att skaffa en 03 eller 04 som första hoj. Har provkört den ett antal gånger och den är helt underbar .... köp. själv så blir det en 05 istället ... den är strået vassare i utseendet (tycker jag).
nja ... jag har själv tänkt köra halv/halv (ca 7000 kr) tycker det är klart prisvärt ...t-quick skrev:kollade med en del på 05.an men det blir för dyrt i inköp och försäkring,
btw snackade just med th och fick 17400kr hel/hel på mig, inte så farligt tycker jag?
MostWanted skrev:nej det vet ja inte, men berätta gärna...
det är väll bara att du testar dem så märker du skillnaden! berätta gärna vad du ska ha hojen till? du skall ju inte stunta med den så långt är ja med![]()
1.18årig tjej kör om utan att kolla i dödavinklen.
2.grävling
3.påbackad på torget i karlskrona.
4.kompisen körde ner ett vägarbete.
nog om d.
hojen ska avändas till
skaffa brudar,
impa på kompisar
köra snabbt i stan
köra ifrån polisen
o burna
eller köra med, någon bandag lär d väl bli med.
hojen ska avändas till
skaffa brudar,
impa på kompisar
köra snabbt i stan
köra ifrån polisen
o burna
t-quick skrev:Finns det ingen här som är över 180 och kört zx6r 03 som kan säga hur det
var?
är det denna?t-quick skrev:Kom precis hem från handlarn efter att kollat på en
zx6r 03 800mil,slipon,nya däck. 64lök resarverade den
till på lördag.
bemari skrev:Jag är 185 cm. lång och det var "nemas problemas" dock provkörde jag den som sagt på bana men det var inga problem. Köp...
/Lasse
Zilversurfer skrev:Hej Lasse!!
Jag är 195 och det går (gick)utmärkt...
t-quick skrev:MostWanted skrev:hojen ska avändas till
skaffa brudar,
impa på kompisar
köra snabbt i stan
köra ifrån polisen
o burna
Håll dig borta från alla jag känner iaf!! Du kommer skrota hojen innan du lärt dig regnummret på den...![]()
Fast jag tror nog att du inte var helt ironisk... 1 spänn på att du är en streetracer
CorbenDallas skrev:Jag har väldigt svårt att rekommendera 636an som första hoj.
Att skaffa en 636a som första hoj är som att kasta pärlor på svinen. Du kommer aldrig att vara ens i närheten av att utnyttja dess potential, men den kommer att provocera dig till att försöka. Det är sällan en bra kombination.
För övrigt så kan jag säga att den är stötig och rejält framåtlutad. Att köra runt i stan är inte alls speciellt spännande. Aktiv körning på bana funkar bättre.
Jag har en 636a om det var det du syftade på skämtare där...Robbano skrev:Köp en Cb250 -81a, den är snäll o fin... När du kört den i tio år, kan du fundera på att köpa dig en 600... Detta säger jag inte för att jag är avundsjuk och vill ha en likadan... jag svär..
Väldigt få, men det beror också på vem som kör. Jag har desustom inte pratat om varken allmänna vägar eller utnyttjande till max...Robbano skrev:Snälla, Vilken R-hoj kan man utnyttja till max på allmäna svenska vägar??![]()
Vilken hoj är inte det?Robbano skrev:Köp den! Det hade jag gjort! Grymt snygg, säkerligen grymt snabb också!![]()
CorbenDallas skrev:Jag har en 636a om det var det du syftade på skämtare där...![]()
Väldigt få, men det beror också på vem som kör. Jag har desustom inte pratat om varken allmänna vägar eller utnyttjande till max...
Vilken hoj är inte det?
Jag hoppas du resonerar likadant med dina barn (när du får dom och om du redan har gissar jag att dom inte är i körkortsålder) så när dom blir 18 år får dom sprillans nya Porsche Carrera GT2. Dom är ju snygga o grymt snabba, det är väl det som räknas?![]()
Robbano skrev:Tycker bara att det är många som är negativa, vad gäller köp av sporthoj som första hojj... Jag antar att han betalar sin motorcykel själv och inte hans pappa... Har själv haft både Gixxer-00 och R1-01, samtliga betalda med egna ihoparbetade pengar... Jag fyller 21 i vår...![]()
Tror inte ungar lär sig ett piss om dom får allt dom pekar på, jag är helt emot det! Sen om dom sparar ihop 90% själva, skulle jag kunna tänka mig att hjälpa till med dom där 10%...
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|