Swappe
Radical Riders
Well, eftersom vi håller på att fräscha upp RR-sidan så har vi även tänkt att alla de bilder som tas från onsdagsgazzen ska/kan ligga med där istället för på Sporthoj. (eftersom de glöms bort här)
Bilder när man är ute o åker på österlen eller en tur o leker lite etc etc är givetvis välkomna..
För att få allt i samma stil så kommer vi till en början att ordna med albumet själva.
Det ni behöver göra är att tanka upp era nytagna bilder.
Ni som vill ha konto för att tanka upp bilder, PM:ar mig, så ordnar jag det.
När ni tankar upp!!!
* Skapa en mapp till tex: "onsdagsgazz 2004-08-08 by Swappe"
* Tanka bara upp de bilder som ni vill ha med och skriv kommentarer till dem i en textfil som ni sparar i samma mapp.
* Jag kommer inte att spara originalen på bilderna. Så vill ni ha kvar dem så spara dem själva någonstans.
* De bilder ni tankar upp måste vara minst 800x600pixel och i jpg/jpeg format.
* Om det bara är en liten bit av bilden som ska användas så beskär den innan ni tankar upp den.
* Redigera bort nr-skyltar från bilderna.
Bilder när man är ute o åker på österlen eller en tur o leker lite etc etc är givetvis välkomna..
För att få allt i samma stil så kommer vi till en början att ordna med albumet själva.
Det ni behöver göra är att tanka upp era nytagna bilder.
Ni som vill ha konto för att tanka upp bilder, PM:ar mig, så ordnar jag det.
När ni tankar upp!!!
* Skapa en mapp till tex: "onsdagsgazz 2004-08-08 by Swappe"
* Tanka bara upp de bilder som ni vill ha med och skriv kommentarer till dem i en textfil som ni sparar i samma mapp.
* Jag kommer inte att spara originalen på bilderna. Så vill ni ha kvar dem så spara dem själva någonstans.
* De bilder ni tankar upp måste vara minst 800x600pixel och i jpg/jpeg format.
* Om det bara är en liten bit av bilden som ska användas så beskär den innan ni tankar upp den.
* Redigera bort nr-skyltar från bilderna.
Last edited: