Tanka gas?

Lupo i all ära men till saken hör att mina föräldrar nötte lite för länge när jag skapades så resultatet blev 2 meter lång och 4-siffrig vikt, 103.4 kg.
Tengil är en kvartsfigur i jämförelse, och beter sig som en flicka i konfirmationsåldern när det är Pizzabuffé för övrigt. Är det månne för att fortfarande få plats i Lupon tro.

Min nuvarande bil tar ca:0.55 diesel och kostar 3900kr/år i skatt. Vad är lupons siffror? Värdeminskning per mil är typ noll på min gamla skoda så det kan jag strunta i.

TLS skrev:
Lupo i all ära men till saken hör att mina föräldrar nötte lite för länge när jag skapades så resultatet blev 2 meter lång och 4-siffrig vikt, 103.4 kg.
Tengil är en kvartsfigur i jämförelse, och beter sig som en flicka i konfirmationsåldern när det är Pizzabuffé för övrigt. Är det månne för att fortfarande få plats i Lupon tro.

Min nuvarande bil tar ca:0.55 diesel och kostar 3900kr/år i skatt. Vad är lupons siffror? Värdeminskning per mil är typ noll på min gamla skoda så det kan jag strunta i.

Jag beter mig som en konfermationsflicka på buffen för att jag inte har plats för mer i magen. :tungan

Lupon drar 0.35 och kostar 2800kr/år i skatt. Värdeminskningen minskar hela tiden...

Tengil skrev:
Lupon drar 0.35 och kostar 2800kr/år i skatt. Värdeminskningen minskar hela tiden...

Det skulle med andra ord bli ca 700 kr billigare i drift per månad med en Lupo mot min skoda. Hmm, värdeminskning och kapitalkostnad måste man ju ta hänsyn till.

Det var dåligt med Diesel-Luposar på blocket, vad kostar en sån?

TLS skrev:
Det skulle med andra ord bli ca 700 kr billigare i drift per månad med en Lupo mot min skoda. Hmm, värdeminskning och kapitalkostnad måste man ju ta hänsyn till.

Det var dåligt med Diesel-Luposar på blocket, vad kostar en sån?

Såg -01or från 65Kkr för några månader sen. Borde gå att få för 50kkr i det land där dom är så duktiga på att bygga motorvägar och marchera.

Tengil skrev:
Såg -01or från 65Kkr för några månader sen. Borde gå att få för 50kkr i det land där dom är så duktiga på att bygga motorvägar och marchera.

Dom är bra på sauerkraut och att vara ivägen också. Inte att förglömma är att dom har världens största nummerplåtar också.

Tengil skrev:
Hupp! 2800/år är nästan dubbelt så mycket som jag betalar i skatt för min Peugeot V6:a. Å andra sidan drar min tre gånger så mycket soppa också... :näsblod

Nyheter
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey