Tank till ktm 125 exc

Hojjen

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
ktm125exc sixdays sm kittad, doma effekt
tjenare ! undrade bara om ngn kan tipsa om lite bra sidor som har internettshop,lelles mc vet ja redan.

det jag är ute efter är en tank, tank på 13 L det ända stället ja har hittat som säljer tankar är lelles mc och där kostar ju tankarna 3000 k :S men det är ju iof org delar. någon som vet om det finns billiga pirat kopior?

De tankarna du kan köpa är antingen KTM orginal med 13 liter finns hos alla KTM handlare eller så kan dom ta hem den. Annars kan du kolla efter IMS tankar vet dock inte vilka som har importen på dem i sverige men annars kan du beställa från USA

jra_racing skrev:
2107167 De tankarna du kan köpa är antingen KTM orginal med 13 liter finns hos alla KTM handlare eller så kan dom ta hem den. Annars kan du kolla efter IMS tankar vet dock inte vilka som har importen på dem i sverige men annars kan du beställa från USA

okeej :) vartifrån beställer man från usa då? får man gå till en ktm handlare och så beställer dom ? eller kan man göra det sj på intenet?

Finns ju flera handlare som har hemsida kolla där eller hör med dom om dom kan få fram en tank åt dig. Då snackar jag LMS alltså. Ska du ha en KTM orginal tank så kan alla KTM handlare ta hem sådan åt dig.

jra_racing skrev:
2121397 Finns ju flera handlare som har hemsida kolla där eller hör med dom om dom kan få fram en tank åt dig. Då snackar jag LMS alltså. Ska du ha en KTM orginal tank så kan alla KTM handlare ta hem sådan åt dig.

okej tänkte mest på LMS tanken , orginalaren finns ju överallt... thx för svaret :)

Back