Tank från Bandit 600 på en 1200?

TLS

Nabbedäck
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
390, 570, 660, 1300
Hallå,

Då våra handlare bara kan slå i listor och inte kan kolla upp saker så undrar jag nu.
Passar en tank från en Suzuki Bandit (GSF) 600 på en 1200? Jag pratar om årsmodellerna -95 till -00.

Tankarna i Suzukihandlarnas listor levereras lackade och då får alla tankar olika nummer, så det går inte att se i handlarnas listor vad som passar rakt över. :huvet
Hoppas att någon här vet.

Någon som har en tank? Det vurpas för lite med den här modellen, bra för premierna men dåligt för reservdelstillgången.

TLS skrev:
Hallå,

Då våra handlare bara kan slå i listor och inte kan kolla upp saker så undrar jag nu.
Passar en tank från en Suzuki Bandit (GSF) 600 på en 1200? Jag pratar om årsmodellerna -95 till -00.

Tankarna i Suzukihandlarnas listor levereras lackade och då får alla tankar olika nummer, så det går inte att se i handlarnas listor vad som passar rakt över. :huvet
Hoppas att någon här vet.

Någon som har en tank? Det vurpas för lite med den här modellen, bra för premierna men dåligt för reservdelstillgången.

Ja, den passar, men den har ingen givare för tankmätaren så vill du ha det får du sätta in den från gamla tanken.

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back