robbandalal
Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
har bara tagit ett par ipren idag så tror det lugnat sig lite.På nåt sätt blir det alltid värre på natten,är det för kroppen slappnar av och tandtrollen kan jobba ifred eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fyfan vad ont jag har, en visdomstand har börjat komma och fucka upp min tillvaro.Häller i mig alvedon och sköljer med nåt bakteriedödande gojs men det hjälper föga.Har fått 3 st innan som inte var några större problem men den här jäveln är bara för mycket.Den sitter väldigt djupt så att bara dra ur den går ju inte så det får bli operation om den inte ger sig snart.Kan inte tänka klart längre så risken är att jag nitar tandläkaren om jag går dit.Ingen som vet några specialknep mot sån här smärta, snart drar jag en 70:a whisky rätt upp å ner och springer in i väggen......HJÄLP![]()
mmm känner igen problemet,har haft sådär själv en gång.återkommande infektion i truten pga en visdomstand som endast toppen stack upp på,men till slut så tröttnade jag och opererade bort den och tro mig ju fortare du gör det desto bättre,ingen större grej egentligen visserligen får de skära upp tandköttet litet och kanske knäcka den i flera delar men du kommer inte ha ont mera,det knakade i käften så jag trodde de bröt bort hela skallbenet,men har aldrig haft några problem efter det så jag tycker det var värt det lilla obehaget. iof var det några år sen men hellre operation än ha sådär. nåja lycka till Hur funkar det där egentligen? Är inte 2st 500mg-tabletter samma som 1st 1g-tablett? Jag knaprar 1-grammare för ryggen men förstår inte varför jag måste ha recept för så svaga tabletter.
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!