Tandläkare?

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Tänkte byta tandläkare då min förra ligger lite off... Så är det någon som går till en privatklinik i närheten av liljeholmen som är nöjd och kan rekomendera? Några km kan man ju åka om det är så...

Om andra undrar detsamma på annan ort så passa på att fråga här..

Vill du spara cash så ta City Dental. Jag bytte motvilligt, men de har riktigt bra koll och modern utrustning. Cirka halva priset mot en vanlig privattandläkare.

Vill du spara cash så ta City Dental. Jag bytte motvilligt, men de har riktigt bra koll och modern utrustning. Cirka halva priset mot en vanlig privattandläkare.

Tackar för tipset... Ska kolla dom. Men egentligen så tycker jag inte att det är så dyrt för min del direkt, då jag varit förskonad från större ingrepp. Visst har dom dyr timpenning men jag anar att deras utrustning och läkemedel kostar skjortan oxå.. :crash

Håller med City Dental är riktigt bra. :) Man blir bemött som en människa istället för som ett objekt som på folktandvården.

Tandläkare är för fegisar. Det är nog ganska så precis tio år sedan jag senast satte min fot på en tandläkarmottagning. :crash

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år