Tamt diskussionsklimat i OT-mappen

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Förr var det alltid livliga diskussioner och debatter i den här mappen om allt mellan himmel och jord. På en någorlunda vänskaplig nivå, och med ett rejält inslag av humor, avhandlades vardagsfilosofi såväl som religion och politik. Vad jag har förstått så modereras de flesta diskussioner av det slaget hårt numera på grund av att trådarna spårar ur. Är det måhända en effekt av det exponentiellt ökande medlemsantalet?

mb skrev:
2388089 Förr var det alltid livliga diskussioner och debatter i den här mappen om allt mellan himmel och jord. På en någorlunda vänskaplig nivå, och med ett rejält inslag av humor, avhandlades vardagsfilosofi såväl som religion och politik. Vad jag har förstått så modereras de flesta diskussioner av det slaget hårt numera på grund av att trådarna spårar ur. Är det måhända en effekt av det exponentiellt ökande medlemsantalet?

Kan bara hålla med. Sämre uderhållningsvärde i OT nu förtiden. Kanske blir bättre till vintern då inte alla sitter på sina hojar i det fina vädret, utan gör sig hörda på forumet istället. Så ställ av och kom hit och ha lite käftrace!!!

Det är ju inte roligt att sticka ut hakan längre, så fort man säger något som inte passar någon annans åsikt så låser moderaton tråden. Det var ju skoj när korvgubbe, Markus ,A17 och dom andra profilerna drog igång diskussioner.:)

Jag tyckte det var väldigt bra fart på forumet när jag joinade första gången 2003. Nu är det 23-24.000 mer medlemmar en vad det var då och det är sämre. Det var helt enkelt bättre förr.

Jag tyckte det var kul när Mavve hade sin formtopp. Nu verkar han blivit en lugn farbror...:gråta

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg