Tampong med nål

• Thread starter Thread starter Henken
  • Start date Start date
Köp en elstöt istället. 100ggr mer effektiv :tummenupp

edit: Sen är det rätt avskräckande att bara berätta att man har en sådan i fittan. Ska man börja pilla ut den då så han blir nöjd eller? Det funkar inte så.....

750RR

maverick_750rr skrev:
Köp en elstöt istället. 100ggr mer effektiv :tummenupp

edit: Sen är det rätt avskräckande att bara berätta att man har en sådan i fittan. Ska man börja pilla ut den då så han blir nöjd eller? Det funkar inte så.....

750RR

Hahaha, rätt avtändande iallafall...

Elstöten funkar nog bättre än om man ska springa runt
och låtsas ha mens hela tiden :rolleyes:

Miss BrInK skrev:
Hahaha, rätt avtändande iallafall...

Elstöten funkar nog bättre än om man ska springa runt
och låtsas ha mens hela tiden :rolleyes:

du behöver ju inte ha den i dig varje dag, använd nålen när du ska gå ut o roa dig o ta ur den sen.

750RR

Finns det ingen motsvarande produkt för män, typ en ollonhatt med taggar?. Jag menar vad gör man när en bulgarisk kulstöderska trycker upp en mot väggen och säger -jag vill ha kuk?. :eek:

Hightuned skrev:
Finns det ingen motsvarande produkt för män, typ en ollonhatt med taggar?. Jag menar vad gör man när en bulgarisk kulstöderska trycker upp en mot väggen och säger -jag vill ha kuk?. :eek:

Vanligtvis så brukar det väl inte vara så upphetsande med bulgariska kulstötorskor så det löser sig liksom av sig själv...fast alla är vi olika :D ;)

Hightuned skrev:

Egna erfarenheter ;)

:hej

LasseB skrev:
Vanligtvis så brukar det väl inte vara så upphetsande med bulgariska kulstötorskor så det löser sig liksom av sig själv...fast alla är vi olika :D ;)

Dolmen har ju bara ett öga så den ser väl kanske lite dåligt :rolleyes:

:hej

Snabbe jag verkar ha en imponerande bildsamling i sin dator :tummenupp
(även om jag inte sett några kvinnliga avbildningar än)
Förresten verkar alla skåningar vara rätt heta på gröten (Mr K, GSXR1100R mfl).

Någon som har en hållbar teori bakom detta fenomen?

Förresten, har Freppa då skånskt påbrå eller kan man kalla honom för undantaget som bekräftar regeln? :confused:

Länge leve den fria kärleken! :p

Läs sista meningen i artikeln "sätta hårt mot hårt"... skulle det vara ironi eller?

/H

haha .. sån där borde killarna ha som åker in i finkan! eller dom som gör lumpen på gotland! :D :D :D

LasseB skrev:

Du har inte funderat på att man kan få stånd av andra anledningar än att man tittar på en söt tjej?

Precis som tjejer ofrivilligt kan få librikation när de håller på att bli våldtagna.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman