Talibanerna hotar Sverige...

Det är seriöst dags att riva av en stor del av världskartan med hjälp av nått kraftigt sprängmedel.

Kom igen bara :kulspruta Kul om dom hade attakerat sverige då skulle dom inte finnas kvar så länge till, För då skickar vi finska armen på dom!!! :hihi

KalleNorton skrev:
Är det någon som tar dom här hoten på allvar? :va

Det kan du vara lugn för att det finns. De europeeiska underrättelse- och säkerhetstjänsterna tex. Den här galningen har ju visat med all önskvärd tydlighet att det inte bara är tomma ord.....

Mögel skrev:
Kom igen bara :kulspruta Kul om dom hade attakerat sverige då skulle dom inte finnas kvar så länge till, För då skickar vi finska armen på dom!!! :hihi

Ja, vafan...inte har vi nån egen armé att bussa på dem(TM)! Skulle gärna hosta upp en slant om vi kunde få hit nåra finskaförband som kunde garantera vår säkerhet :tummenupp

Vad hade ni tänkt armén skulle göra åt saken? Ska dom köra omkring i tunnelbanorna och skjuta alla som ser arabiska ut :va

honkiie skrev:
Vad hade ni tänkt armén skulle göra åt saken? Ska dom köra omkring i tunnelbanorna och skjuta alla som ser arabiska ut :va

Ska dom göra det så räcker då knappast vår arme till ,

MadManAxel skrev:
Ja, vafan...inte har vi nån egen armé att bussa på dem(TM)! Skulle gärna hosta upp en slant om vi kunde få hit nåra finskaförband som kunde garantera vår säkerhet :tummenupp

Jaså? Några skidtolkande artilleribataljoner? :hihi

Prima antiterrorstyrkor de har,den finska armén

Stefanp skrev:
Ska dom göra det så räcker då knappast vår arme till ,

Men i Piteås tunnelbana är det väl inte så illa? Jag kuskade blå linje i något år eller så. Det är bra tålamodsträning om något. :hihi

Missa inte Kommissionen på tisdagkvällarna. :mattias

Chris Ash skrev:
Jaså? Några skidtolkande artilleribataljoner? :hihi

Prima antiterrorstyrkor de har,den finska armén

hehe...ja, det är väl aldrig fel :D Vad har Sverige då? SSG är väl de enda som skulle kunna klara av att hantera "terrorism" :confused:

Chris Ash skrev:
Terrorism är i Svea rike en polisiär angelägenhet. :mattias

Jo...det vet jag (tack vare sossarnas Ådalen-komplex...), men hur bra på en skala 1-10 skulle polisen klara av en situation, liknande den i London. Eller X antal ak-beväpnade terrorister som bestämt sig för att ställa till en massaker nånstans?

MadManAxel skrev:
Jo...det vet jag (tack vare sossarnas Ådalen-komplex...), men hur bra på en skala 1-10 skulle polisen klara av en situation, liknande den i London. Eller X antal ak-beväpnade terrorister som bestämt sig för att ställa till en massaker nånstans?

Det är otroligt svårt att svara på. Men det hade nog blivit som i London. Svårt att stoppa den typen av dåd.

Vad gäller svenska polisens antiterroriststyrka, NI så är de nog lika bra som vilken annan liknande styrka som helst ex GSG-9 ,GIGN. Har svårt att se vad militären kan bidra med där som polisen inte redan har.

Vad hade det gjort om man använt alla vätebomber och atombomber som finns i de skitländerna?
Inget nä och sen hade de jävla packen inte funnits och det hade varit paradis på jorden utan massförstörelsevapen för de har man ju redan använt.

Sen om ca 40.000år så kan man använda marken igen och göra nåt vettigt av det istället för det satans skitet som pyser ut därifrån nu.

Precis ALLA normala håller med mig.

Markus skrev:
Men i Piteås tunnelbana är det väl inte så illa? Jag kuskade blå linje i något år eller så. Det är bra tålamodsträning om något. :hihi

Vi var kloka nog att inte bygga tunnelbana , så du har så rätt så , det är inte så illa där.

Fast jag undrar vilken linje du kuskat ,, inlandsbanan kanske , och det du trodde var en tunnel är något som kallas för träd,,

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8