taktisk böghög @ anthonys fredagen 5:e feb

Fan Anthony, jag sa ju att du/ni skulle dra ner till L-A och fira din födelsedag. Precis hemma efter en helkväll med bra drag. Von Benzo från Hbg gjorde ett jävligt bra gigg. Måste vara RoHs nya husband:tungan:tungan

Aldrig sett dom innan, var där med några musikerpolare, o vi var alla jävligt imponerade:)

precis kommit hem med ett gäng cheeseburgare. resultatet av kvällen: roligt med folket hos mig, drog vidare ut till tempel, väl där träffar jag några andra vänner, får spö av några jävla blattar som tydligen inte har fattat vad gå ut och ha roligt innebär. ena kille gen mig en dansk skalle, en annan greppar tag mig om nacken och hotar mig. shit asså sikken present. skiter i vilket då sånna drägg inte är värt besväret ( bara att inse att de är samhällets drägg som slutat på soc. dansar vidare och har jävligt roligt. hamnar på macdonalds och ett cheeseburgare miiicket fint.

tack allihopa för en trevlig dag... okeej hej dåå

precis kommit hem med ett gäng cheeseburgare. resultatet av kvällen: roligt med folket hos mig, drog vidare ut till tempel, väl där träffar jag några andra vänner, får spö av några jävla blattar som tydligen inte har fattat vad gå ut och ha roligt innebär. ena kille gen mig en dansk skalle, en annan greppar tag mig om nacken och hotar mig. shit asså sikken present. skiter i vilket då sånna drägg inte är värt besväret ( bara att inse att de är samhällets drägg som slutat på soc. dansar vidare och har jävligt roligt. hamnar på macdonalds och ett cheeseburgare miiicket fint.

tack allihopa för en trevlig dag... okeej hej dåå

Det var inte kul att höra. Hur mår du idag? Inget brutet näsben hoppas jag?

:död Fan vad tråkigt Ripster'' Tyvär hadde jag inte ork att hänga på vidare ner till stan,. Tack för kvällen Och Ni anndra som var Där,.:Bugar

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!