Takida i Kristinehamn

loser skrev:
Det är en gammal kompis som signade dem till sitt skivbolag nyligen. Han är en gammal slug producent med många år i branschen. Förhoppningsvis sitter han på rätt kontakter för att äntligen få det att hända för dem. :)

Ja annars blir dom nog inget annat än ett halvsunkigt festivalband eller om dom kanske tom blir less och lägger av.

Hörde om att nått band skulle spela både fre o lör här i byn på jobbet idag...och det var ju tydligen de. De va värst tänkte jag eftersom jag aldrig hört talas om dom förut.

Var det nåt att ha?

rejser skrev:
ingen aaaaning, va inte där.

Men jag var...knökfullt (uppe iaf) och dom var faktiskt helt okej live...men jag förstår inte varför man åker 50 mil för att se dom... :va

Svarvern skrev:
Men jag var...knökfullt (uppe iaf) och dom var faktiskt helt okej live...men jag förstår inte varför man åker 50 mil för att se dom... :va

okej..ja det vill gärna bli knökat där...

Svarvern skrev:

Det gör man för att detta va den hittils sydligaste spelningen dom gjort så länge jag lyssnat på dom.. Och ja det va helt ok :yoparty :yoparty ... kommer att åka igen om dom spelar här neråt. Vet att dom kommer till kalmar snart (dit har jag bara 9 mil) men jag hörde att det inte fanns så många biljetter dit.

Förövrigt så hittade vi en fin resturang (Roma). Där satt vi ett par timmar innan, käkade fint och knäckte ett ex antal av husets röda...

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...