TAILRISERS någon som bygger?

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Tja

Någon som kan göra en TAILRISER till min R1 -98 ? Tycker att priserna på såna från affärer är helt för löjligt dyra.

PM gärna mig

//Eddi

köpte från tyskland till r6:an för 450:- inte så farligt väl? kommer dock inte ihåg vad de hette... :va

pakopak skrev:
2155994 köpte från tyskland till r6:an för 450:- inte så farligt väl? kommer dock inte ihåg vad de hette... :va

köpte av Freddy82 nu i helgen till min bandit 600 för 150spänn ink. frakt.. såg ut till att va hemma svarvat.. jävligt proffsigt dock.. testa prata me han å se ifall han vet vart man kan fixxa!

ang. tailraisesr til gsxr600 1998

nån som har eller vet var jag kan köpa tailraiser till min gsxr600 1998 års modell, billigt asså?

mvh bojan

Eddi skrev:
2160442 hur fixar jag fram en ritning ? hmmm
du far val rita av den/de gamla olrig. bitarna och sedan andra de matt du behover andra for att astadkomma den hojning du vill ha. :)

Eddi skrev:
2160442 hur fixar jag fram en ritning ? hmmm
du far val rita av den/de gamla orig. bitarna och sedan andra de matt du behover andra for att astadkomma den hojning du vill ha. :)

southwick skrev:
2160765 du far val rita av den/de gamla olrig. bitarna och sedan andra de matt du behover andra for att astadkomma den hojning du vill ha. :)

du far val rita av den/de gamla orig. bitarna och sedan andra de matt du behover andra for att astadkomma den hojning du vill ha. :)

du kan inte veta vilken höjning du får innan du testat.på vissa hojar 5 mm betyder 5cm i bakhöjning .det enklaste e att ta mått mellan org skruvarna i cc o sen minska avståndet mellan de med vi säger 5 mm. nu vet jag inte vilka du har på din men jag har gjort egna till kawan med vanlig röstfri plattjärn.se till att hänga up bakramen så hojen inte kolappsar när du skruvar av de. :)

vad är en tailriser? va gör den?

Jag jobbar i mekanisk verkstad. Jag kanske kan bygga en för att testa, kan de va nåt att börja tillverka. efterfrågan???

mvh andreas

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...