Tog av batteriet idag och sen koppla jag tillbaka det sen nu lyser motorlampan efter att jag kopplat tillbaka batteriet.
köpte hojjen igår då lyste det inget.
kan det vara nått fel?
kan man fortfarande köra med den?
tack i förhand mvh lakkala
köpte hojjen igår då lyste det inget.
kan det vara nått fel?
kan man fortfarande köra med den?
tack i förhand mvh lakkala