kamikaze.MC
...
-----
-----
-----
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yamaha_Tobbe skrev:Hans kvinnliga kollega frågade efter körkortet och undrade var framskylten tagit vägen, "de undrar jag också" sa jag frågvist sen va det inte mer me det,
hennes manliga kollega kom fram till bilen med lasern och konstaterade att jag körde 87km/h och att det tydligen va 50 sträcka till min fasa!![]()
skrev på böteslappen o tron om att dom skonade mitt körkort men så blev icke falllet. Utan giltigt leg...
Starstriker skrev:Det finns många fina rondeller i Borlänge att titta på också. Det måste fanimej vara Sveriges i särklass mest rondelltäta stad.
juha01 skrev:Japp! Och den rondellen som går från borlänge mot sälen, strax innan motocrossbanan, är svinhal vid regn! Sveriges halaste rondell, enligt mig. Har blivit rejält uppskrämd där när jag åkte och tuggade på en bigmac när jag helt plötsligt är på väg ut ur rondellen på tvären!
Yamaha_Tobbe skrev:nej förlåt jag är ingen datasnille du kanske kan berätta hur man gör du som vet
Yamaha_Tobbe skrev:nej förlåt jag är ingen datasnille du kanske kan berätta hur man gör du som vet
Markus skrev:Killen är typ 14 år, låt han va.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |