Tagen av snuten ?

ja hadde,bah,vevat med KeTtiNgen och dragit ifrån dom på backhjulet. Men försst en fUckyOuburnOut.

Inte jag, men sonen. 13 år gammal körde han sin minimoto i kvarteret när vi var på jobbet och inget visste. Tydligen brukade han göra det rätt ofta utan vår vetskap. Sen var det väl nån granne som störde sig och ringde polisen. Och polisen var omedelbums på plats!

Polisen: Du vet om att du inte får köra den där på allmänna vägar?
Sonen: Ja, jag vet, men jag får för mamma och pappa.

Rätt bra svar av sonen, även om det var en lögn. Det blev inget av det.

Last edited:
Rätt bra svar :va Hur tänker du då?

Tyckte du det var smart av din son att tala om för polisen att ni tillät honom att åka fiddy på allmän väg!?

Han hade ingen tillåtelse från oss att köra minicrossen. Självklart inte. Tyckte bara han gav ett bra svar för att rädda sig själv :)

Bra eller dåligt?

popcorn.gif

ähh de där e bara en vanesak.... tårgas e mkt värre ;)

Där finns utmärkta antidot mot tårgas som kan tas i förebyggande syfte pepparspray är värre då det inte går att motverka dess effekter kemiskt utan att det är väl giftigt för kroppen :kravallungdom

Professorn i neurologi var glad över att jag delade hans intresse för vanollidinhibering men blev aningen butter när han insåg att jag inte var intresserad av att dämpa cancersmärta utan motverka pepparspray...

Det var en bil som tutade på mig idag när jag trängde mig, men han sa inget.

Ja fy fan, känns som att det brinner i ansiktet och ögonen

Man måste vänta på att bruden säger "Ja" efter man har sagt "Ligga?"

Jag gillar inte heller tårgas, jag fick min beskärda del under gröntjänsten, då jag var en av dom som inte var så noga med rakningen...

Så fort man hade den där mysiga tvådagarsstubben skulle man prova täthet på gasmasken.
Jag blev en jäkel på att hålla andan IAF :yoparty

Där finns utmärkta antidot mot tårgas som kan tas i förebyggande syfte pepparspray är värre då det inte går att motverka dess effekter kemiskt utan att det är väl giftigt för kroppen :kravallungdom

Professorn i neurologi var glad över att jag delade hans intresse för vanollidinhibering men blev aningen butter när han insåg att jag inte var intresserad av att dämpa cancersmärta utan motverka pepparspray...

hur får man tag på antidoten då? ;) vore kul å testa om de funkar...

Jag vart sprayad med Peppar/tårgasspray en gång samtidigt som det började svida och man fick svårt att andas så började det hagla sparkar å slag :näsblod det var lite otrevligt.

Slå det ni! :2cool

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...