Tactical Ops

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
Finns det någon här på Sporthoj som lirar lite TO nu såhär när det inte finns mycket annat att göra?

Hmpf. 45 läsningar men inga svar... Det är väl töntigt med dataspel då. Ok ok jag är en tönt! :fatta!

Faktiskt....det händer. Lirade en del för länge sedan men nu blir det inte så ofta. Är ju inte kul längre nu när man får så in i helvete med pisk (av fjuniga finniga 14-åringar :mad: :tungan ).

Men ibland är det kul.

/Olzki

Olzki skrev:
Faktiskt....det händer. Lirade en del för länge sedan men nu blir det inte så ofta. Är ju inte kul längre nu när man får så in i helvete med pisk (av fjuniga finniga 14-åringar :mad: :tungan ).

Men ibland är det kul.

/Olzki

Vet hur det känns :D Började precis spela lite, tänkte det vore roligt att spela mot några man "känner" till från annanstans. Är med i en klan o vi har en egen server att lira på. Har du det installerat fortfarande?

Bollox skrev:
Vet hur det känns :D Började precis spela lite, tänkte det vore roligt att spela mot några man "känner" till från annanstans. Är med i en klan o vi har en egen server att lira på. Har du det installerat fortfarande?

Jadå, det är fortfarande installerat. Är ju inte så kapacitetskrävande med dagens prestandamått vad jag förstår. Vad är det för adress till servern du brukar köra på?

/O

Olzki skrev:
Jadå, det är fortfarande installerat. Är ju inte så kapacitetskrävande med dagens prestandamått vad jag förstår. Vad är det för adress till servern du brukar köra på?

/O

Här är adresserna beroende på version: ETA-Tacops Server [3.40] ip is 217.163.9.107 :7717
Lösenord. PM:a...

Last edited:
Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt