Tacos-det bästa för motarden

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Alla som vill komma är välkomna över till oss på tacos ikväll. Vi har visst fått ett par kg färs över som vill stekas upp.

Vad sägs om 1900 ?
Vi står för käk, allt annat får ni ta med själva. Det blir ingen fest eftersom vi ju är ansvarsfulla idrottsmän som ska träna imorron. Barn är självfallet välkomna om det känns som ett hinder.

åå tackar ödmjukas för inbjudan:) tyvär så är jag och nästan två barn sjuka.. och jag har tänkt att träna i morgon om inte febern och regnet sätter stopp för det.. men det hade varit himlans trevligt :)

och jag är ju faktiskt MR taco ( ska nog maila santa maria och fråga om spons, kan bli ett röd-gult skinnställ )

åå tackar ödmjukas för inbjudan:) tyvär så är jag och nästan två barn sjuka.. och jag har tänkt att träna i morgon om inte febern och regnet sätter stopp för det.. men det hade varit himlans trevligt :)

och jag är ju faktiskt MR taco ( ska nog maila santa maria och fråga om spons, kan bli ett röd-gult skinnställ )

Fan, jag tänkte ju vi skulle få facit till det OPTIMALA receptet :D

Fan, jag tänkte ju vi skulle få facit till det OPTIMALA receptet :D

ja det är inte bara det ;) många tror sig veta hur man gör mewn det är det finspelta som VERKLIGEN gör tacosen.. jag försöker ialf äta det tre gånger i veckan.. det går fler tåg och då är jag där:tungan

Jocke, segrare i inofficiella vm i dålig framförhållning:D

Tyvärr har vi lite annat som ska göras ikväll så det skiter sig men tack för inbjudan.

Jocke, segrare i inofficiella vm i dålig framförhållning:D

Tyvärr har vi lite annat som ska göras ikväll så det skiter sig men tack för inbjudan.

Spontanitet kallas det för det!
Det kan kännas lite jobbigt ibland men samtidigt vara mycket trevligt:tummenupp

Kom precis ner från grannens tak. Har hjälpt honom att plocka ner tegelpannor. Får nog stå över tacosen ikväll. Tack för inbjudan!

En annan gång. :tummenupp

Så usla ni är. Usch fy!!

Då gör vi åt oss själva då.....

Det var lite kort varsel Jocke såg sms:e vid 19 och då jag orkade inte ställa om siktet från att ligga i soffan och sova framför tvn till sociala övningar i socitetens högborg Övfre Adolfsberg ;) Men det går väl fler tåg hoppas jag.

men du svara ju inte i telefon, sover du pöjk
Om du ringde runt 22 så sket jag i att svara, på ren svenska. Glodde på film och ville inte avbryta.
Däremot svarade jag på ren instinkt när Linus ringde 0115 och var skitfull i Stockholm. Såg fel på klockan och trodde den var 0715 och blev minst sagt lite skakad när han sa att han var ute och gick och inte visste var han var....

Det var lite kort varsel Jocke såg sms:e vid 19 och då jag orkade inte ställa om siktet från att ligga i soffan och sova framför tvn till sociala övningar i socitetens högborg Övfre Adolfsberg ;) Men det går väl fler tåg hoppas jag.
Äsch, vaddå sociala övningar. Slafsa i sig tacos och dricka ett par folkisar, rapa lite och glo på en film krävs det inte särskilt mkt för att klara av ;)
Fler tåg kommer det gå :tummenupp

Last edited:
IDAG DÅ FÖR FAN ?? :)

Inte bästa framförhållningen idag heller men det blir ju mer av ett test av er då. Eller nåt sånt...

Gick det bra med banderollerna? Du fick väldigt bråttom när jag inte kunde, men vafan, jag var ju precis på väg till Kalmar, jag tycker det är alibi nog. :)

IDAG DÅ FÖR FAN ?? :)

Inte bästa framförhållningen idag heller men det blir ju mer av ett test av er då. Eller nåt sånt...

Ojdå, synd att jag såg det så sent... Jag hade verkligen behövt lite motardtacos ikväll... :crash

Bifogat

• DSC00189_resize.jpg
    DSC00189_resize.jpg
    108.6 KB · Visningar: 40
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!