Hej på er! Vill först av allt "ursäkta" att jag kommer med frågor som säkert tagits upp tidigare och alla e trötta på men har försökt kolla tidigare trådar men inte tröttnade efter att ha läst igenom typ 100...
Är ny på sh, tog körkortet i onsdags och spanar nu för fullt på blocket efter hoj. Lutar åt en ktm 640 sm. Nu till frågorna, hoppas att ngn tar sig tid att svara, alla svar och tipps uppskattas!
1 E det ngt speciellt jag bör ha ögonen öppna för när jag köper begagnad motard, det stod tex ngt om höjning (gissar att det e fjädringen?). E det viktigt att det e gjort eller e det bara fråga om stil/smak?
2 Kollar för fullt efter skinnställ men det e lite av en djungel då jaginte har några vänner som kör. Om ngn kan rekomendera ngt så skulle jag va tacksam, även vart man kan köpa (bor i sthlm) eller om man tjänar mycket på att beställa via nätet? samma gäller dojjor...
Alla svar uppskattas!!!
Tack på förhand & förhoppningsvis ses vi snart på vägarna!

1 E det ngt speciellt jag bör ha ögonen öppna för när jag köper begagnad motard, det stod tex ngt om höjning (gissar att det e fjädringen?). E det viktigt att det e gjort eller e det bara fråga om stil/smak?
2 Kollar för fullt efter skinnställ men det e lite av en djungel då jaginte har några vänner som kör. Om ngn kan rekomendera ngt så skulle jag va tacksam, även vart man kan köpa (bor i sthlm) eller om man tjänar mycket på att beställa via nätet? samma gäller dojjor...
Alla svar uppskattas!!!
Tack på förhand & förhoppningsvis ses vi snart på vägarna!