Tackar för mig!

Det blir ingen ny hoj då?

Tragiskt när sånt händer, lider lite med dig.

Du får väl göra en Kamikaze Kid, fast med en 125'a. Trimma, peta och pula och lägga ut en tråd hur det fortlöper.

Trisst att den skar. Jag har också varit med om det så jag vet hur hopplöst det är. :(

Trist.. Om några år kommer det dock att vara ett trivsamt minne du kan garva åt, och om inte annat kommer du att lära dig en hel del på renoverings/trimningsarbetet.

Lycka till, och du behöver inte vara ledsen över att du gick med i SMC. Det finns bra anledningar till det oavsett Rörkenkörningar..

Pertan skrev:
Det blir ingen ny hoj då?

Tragiskt när sånt händer, lider lite med dig.
Den ska fixas, tack för omtanken! :)
JoS skrev:
Du får väl göra en Kamikaze Kid, fast med en 125'a. Trimma, peta och pula och lägga ut en tråd hur det fortlöper.

Trisst att den skar. Jag har också varit med om det så jag vet hur hopplöst det är.
:mattias
Ugluk skrev:
Trist.. Om några år kommer det dock att vara ett trivsamt minne du kan garva åt, och om inte annat kommer du att lära dig en hel del på renoverings/trimningsarbetet.

Lycka till, och du behöver inte vara ledsen över att du gick med i SMC. Det finns bra anledningar till det oavsett Rörkenkörningar..
Det var så sjukt att jag började asgarva vid vägrenen, måste ha sett konstigt ut för förbi passerande: en hoj som det droppa olja om och halva moroten låg över hela vägbanan å föraren sitter och garvar... :tungan

Har renoverat en CB motor förr så det är lite rutin i de hela ändå.

Ja ja, sommaren är lååång.. Hinner köra både på rörken och utnyttja SM andra rabatter..

Passa på och riv nu medans vädret är kasst, sommaren har ju inte börjat än....

Säg till om du vill ha hjälp med skruvandet, har ju för två år sedan också renoverat/trimmat en CB motor (dock en 900).

//B

JoS skrev:

Hmmm alla ska vi bli ihågkommna för nått! :lol

Läste lite i den medskickade länken och där tyckte jag mig se att det fanns en del bitar i reserv!

Så vad sitter du här och torrsurfar för?
Ut i garaget!
Ta med digitalkameran och starta en helt hopplöst lång tråd! :tummenupp

Den borde ju kunna vara klar på ett par veckor !

SÄTT FART NU!!! :7peta

Bear skrev:
Passa på och riv nu medans vädret är kasst, sommaren har ju inte börjat än....

Säg till om du vill ha hjälp med skruvandet, har ju för två år sedan också renoverat/trimmat en CB motor (dock en 900).

//B

Tack för erbjudandet, men jag har hjälp så det räcker och blir över från annat hjälpsamt håll... (lagom kul det blir med alla kommande gentjänster sen då! :D :rolleyes: )

Silwer the spammer skrev:
Trist att du valde den hojmodellen :lol

Men å andra sidan kostar det ju inet så mycket att fixa antar jag, nu när du kan med grejorna.

Har som sagt lite prylar hemma och fått bra pris på det jag saknar.

Kamikaze kid skrev:
Hmmm alla ska vi bli ihågkommna för nått! :lol

Läste lite i den medskickade länken och där tyckte jag mig se att det fanns en del bitar i reserv!

Så vad sitter du här och torrsurfar för?
Ut i garaget!
Ta med digitalkameran och starta en helt hopplöst lång tråd! :tummenupp

Den borde ju kunna vara klar på ett par veckor !

SÄTT FART NU!!! :7peta

Nja... har ingen bra bortförklaring, ska nog gå ut nu! :D
Lite bilder finns som sagt i den andra tråden. Den kommer bli lång! :fakta

Jag är kung på att välja rubrik, antal träffar (besökare) per dag är enorm... på båda trådarna :banana

/Henke

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...