Tackar för körning

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Jag får tacka så mycket för en trevlig tur idag. Även om det bitvis kanske var lite väl lite kurvor för er stackare med motarder.
Kul hur som helst.
Tack tack.

Till nästa gång får ni skruva ihop era kawasakis och husqvarnas lite bättre. Dom ska ju hålla ihop hela vägen. :tungan
 
det var första riktiga turen för mig med nya hojen, så det var ju lite roligt att se vad som skramlade loss under färden :D

Skall beställa nytt baklyse strax :gnissla
 
det var första riktiga turen för mig med nya hojen, så det var ju lite roligt att se vad som skramlade loss under färden :D

Skall beställa nytt baklyse strax :gnissla
Om du tappade baklyset du hade på Rörken sist vi träffades så har du stora problem. Det satt som berget då. Jag tror att Locktite kan hjälpa dig på vägen.
Om inte så kan popnitar vara en bra hjälp. Sök på popnitar i forumet om du är osäker på hur du skall göra...

Ja du får nästan göra det. Diodlyse är ju dessutom snyggare.
Diodlyse är mycket snyggare!
 
Last edited:
Om du tappade baklyset du hade på Rörken sist vi träffades så har du stora problem. Det satt som berget då. Jag tror att Locktite kan hjälpa dig på vägen.
Om inte så kan popnitar vara en bra hjälp. Sök på popnitar i forumet om du är osäker på hur du skall göra...


Diodlyse är mycket snyggare!

Popnitar är jättebra. Dom ska man definitivt använda ofta. Framför allt är dom bra att ha då man enligt vad jag hört kan borra ur dom. Fast det är länge sedan jag provade det. :tungan

För övrigt ser du sådär ohyggligt bekant ut. Nästan som om du jobbat på samma ställe som mig vid något tillfälle. :yoparty
 
Om du tappade baklyset du hade på Rörken sist vi träffades så har du stora problem. Det satt som berget då. Jag tror att Locktite kan hjälpa dig på vägen.
Om inte så kan popnitar vara en bra hjälp. Sök på popnitar i forumet om du är osäker på hur du skall göra...


Diodlyse är mycket snyggare!

Det var faktiskt gängen i själva lyktglaset som hade gått sönder.. själva skruvarna sitter fortfarande kvar i bakskärmen ;) dubbla låsmuttrar vibrerar inte loss i första taget :D

Blir nog ett vitt diodbaklyse, även motarder skall vä pimpas?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top