Tack!!

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Skapar en tråd för att tacka de mäniskor som hjälpt mig och andra mäniskor här på SH!
Bäjar med att tacka (lasse89) som hjälpt mig med bilen!:tummenupp

Last edited:
Då lånar jag tråden och tackar _Johansson_ för kopplingsfjädrarna, samt Cleaner för att han köpte och skickade en tankväska till mig!

Last edited:
tackar alla roliga människor som har kommit på sh-pubar/festen som hjälper till att skapa roliga fester! vintern har vart genomlidlig tack vare er!:tummenupp

Då passar jag på att tacka Swedie för att han startade SH :tummenupp
Vet inte hur många timmar (jobbtid) jag fördrivit här i stället för att sitt och blänga på en stor sketen fräs.

jag vill tacka snuttefilten å nappen, dom e riktigt grymma:tummenupp

Jag tar och tackar gänget som var med på Turbokryssningen för en kul helg!

GuW - Det var så lite, hoppas dom kom till nytta.

Shiiiit! Tack så mycket, man! Where my peoples at, yo!? GFX, man. Var är ni nånstans, yo? Aight, ja jag vill tacka en masa människor så att jag glömmer, kommer glömma nån. Vi börjar med Petter, Pee-Wee, man, Bananrepubliken, of course, yo! BMG. Ey, min mamma, min mamma först och främst, aight? Gud, allt, mina peoples, GFX, yo! Min familj, min ah, alla mina vänner, man! Tack så mycket. GFX yo!

Shiiiit! Tack så mycket, man! Where my peoples at, yo!? GFX, man. Var är ni nånstans, yo? Aight, ja jag vill tacka en masa människor så att jag glömmer, kommer glömma nån. Vi börjar med Petter, Pee-Wee, man, Bananrepubliken, of course, yo! BMG. Ey, min mamma, min mamma först och främst, aight? Gud, allt, mina peoples, GFX, yo! Min familj, min ah, alla mina vänner, man! Tack så mycket. GFX yo!

:hihi

Vill tacka MCK-Vilse-folket för både föregående och kommande vilseturer, ni gör ett kanonjobb!:tummenupp

Guw får ett tack så mycket för hjälp med glödlampa!:)

Och Jörgen ska ha stort tack för senast!!:tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...