Tack!!

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
TACK till alla underbara människor som gjorde det möjligt för mig att köra på Rörken i måndags!
Speciellt Mcbudet som lånade ut sin Husa, Watson som lånade ut sina stövlar....och Campar, och R6-drutten som fixade så jag kunde åka från och till Rörken på hoj! :tummenupp

En otroligt kul dag! Och inte minst att träffa alla kanontrevliga sporthojare i verkliga livet! :-)

Kram från Sara
(som e jätteledsen att hon inte kunde komma på Toms roliga fest!!)
 
Last edited:
Hoppas bara att detta inte var någon engångsföretelse !!!
Vi vill se dig där fler gånger :hej :hej

//B
 
kul att ses 1 gång iaf.. även om det inte var hos tomK
se till att du kommer o hälsar på i U-a flera gånger nu !

fastnade du i avesta ?(enl. rykten)
/z
 
Vartefter timmarna passerade och stämningen blev allt högre, så glömde vi faktiskt bort att Sara inte var med :p (men jag ringde och försökte få tag i telnr hos både Vera och Ebbe, men utan resultat)
 
Ja, tyvärr....
Och dessutom så fick min mobiltelefon för sig att radera nästan all nr i telefonboken!! Inte kul...

Men förhoppningsvis blir det fler Rörken-tillfällen oxå snart!!

Det gick ju inte sådär supersnabbt att köra, men jag har ju inte åkt där på ett år!! :D Himlans skoj iaf!!
 
Det är inte fort som är grejen, det är flytet! :fakta Och det får du när du har med dig din EGEN hoj till Rörken nästa gång och dessutom följer med en sväng till Åland och leker!

När planeras nästa hemresa då?

:hej
 
Yasha skrev:
Det är inte fort som är grejen, det är flytet! :fakta Och det får du när du har med dig din EGEN hoj till Rörken nästa gång och dessutom följer med en sväng till Åland och leker!

När planeras nästa hemresa då?

:hej

Jag kommer upp i augusti igen, men troligen inte med hojen den gången heller...:-(

Ja, Åland vore ju superskoj! :tummenupp
Ska kolla upp det oxå!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top