TACK, vi hade iaf tur m. VÄDRET!

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Storvreta/Uppsala
Hoj
spätta på en blackbird
Kan bara säg TACK!!!
Till alla som kom till kortegen och Fjällnora träffen!
Ni som inte kom ni missade något!

Ett stort TACK även till POLISEN, de hade skickat tre polismotorcyklar, och hjälpte oss hela vägen till fjällnora!

Det var en mäktig känsla, å med stolthet jag var
Motorcyklist i går :rodnar
(det är ju inte alltid man är stolt över att åka hoj
....med tanke på vad media ibland lägger fram)

Folk stog med jämna mellanrum längs vägen.
Endel av de som titta på kanske inte visste vad som hände men jag hoppas iaf att alla som var med tyckte det var kul.
Måste säga så här i efterhand så var jag väldigt nervös att ingen skulle komma, de hade ju lovat regn.
Men det uteblev iaf tills vi åkte därifrån :D

UNT, TV och Radio Upplad kom å gjorde reportage. :tummenupp

Att det sedan "bara" var en bild med lite text på första sidan är faktist bättre än ingeting.

Vid 18.10 i kväll (14/8-03) visas mer från kortegen å från Fjällnora på TV4 Uppland :tummenupp
 
Last edited:
WOW..snacka om att kunna ta rätt dag.. :tummenupp
Det HAGLADE hos mig(stan) vid 18,00 idag :zpy Inget tierp idag för mig..Bra ordnat igår Stubina :tummenupp
ikväll blir det :öl på Flurran :rock
 
Banditen skrev:
WOW..snacka om att kunna ta rätt dag.. :tummenupp
Det HAGLADE hos mig(stan) vid 18,00 idag :zpy Inget tierp idag för mig..Bra ordnat igår Stubina :tummenupp
ikväll blir det :öl på Flurran :rock

Fast vi var några tappra själar (tre stycken...) som slöt upp vid Max kl. 18.00 trots regn....(det regnade inte i Knivsta :) )

//B
 
Kryptonit skrev:
ÄÄäähh.. jag missade TV4-inslaget :(

Någon som tittade och kan kommentera?

Edit: Tv4's sammanfattning i text:
http://tv4.se/visa/?innehall=/lokalt/visa_bergslagen.asp!region=uppland$id=307176

Måste ju säga att personen som skrev ovan artikel behöver nog gå en svenska kurs eller nåt....
"Mellan 2 och 300 motorcyklister " hmmm det var ett stort spann det :D

"Med mötet vill man visa upp att det inte bara är busar som åker motorcykel på vägarna. " Hörde rykten om Poliseskort .... :D

Och sen måste alltid dödssiffran diskuteras, f-n vad trött jag blir :mad:

//B
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top