tack till dig i västerås????

Castagna

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
såld ny nästa år!
Va och besikta hojen i morse och på vägen hem så drar jag på endel.
möter en snäll kille, tjej? på en kawa av nyare slag zx10r tror jag som flaxar med armen så jag ska sänka farten och mycke riktigt så står farbror haffa 200meter fram. skulle de inte va för dig så skulle man ha inte ha kortet kvar och troligen mer där till. Detta hände på vägen mellan västerås och surahammar.

TACK SÅ MYCKE!!

:skrämd Man håller väl hastigheten på suraleden "Ökänd" länsman står ju vid varje buske o ficka som finns :tummenupp

och åsenvägen... glöm för all del inte åsenvägen... när du väl kommit förbi alla husvagnar och lastbilar, så kan du ge dig fan på att dom står o gömmer sig i nått buskage...

Tjena.

Helt off topic, men det är väl inte E18 genom Västerås ni kallar för Suraleden?
Där har jag nog aldrig hållit hastigheten vid genomfart, minst 20+, bör jag räkna mig som lycklig att jag inte åkt dit då?

//Anders.

nej det är det inte... det är den mindre vägen till Sura. Men var försiktig ändå.. dom patrullerar regelbundet området... Nu är det dessutom vägaarbeten där.. så ta det lugnt..:)

Njäpp, Suraleden är 66:an som går mot Surahammar, avfarten vid Erikslund - och den är välbevakad av lagens långa.

Men att åka för fort på 70-sträckan på E18 genom Västerås är att be om det med, de står rätt ofta och fyller på fikakassan på den biten.

/J

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...