Tack till alla

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Måste tacka alla förare som kört sm i helgen, det va jävligt skoj att se er trotts att jag brände upp mej.
sen vill jag säga tack till Jocke Danielsson och Jonas Hoff från TMC för ett kanon jobb, utan dom hade det nog inte blivit något sm i örebro :tummenupp :tummenupp

TERMINATOR skrev:
2229036 Måste tacka alla förare som kört sm i helgen, det va jävligt skoj att se er trotts att jag brände upp mej.
sen vill jag säga tack till Jocke Danielsson och Jonas Hoff från TMC för ett kanon jobb, utan dom hade det nog inte blivit något sm i örebro :tummenupp :tummenupp
Tack själv, så vitt jag kunde se skötte du din postering exemplariskt. :)
Och med samma motivering som ovanstående, tack Jocke och Jonas!

RookieSM skrev:
2229049 Tack själv, så vitt jag kunde se skötte du din postering exemplariskt. :)
Och med samma motivering som ovanstående, tack Jocke och Jonas!

Gjorde så gott jag kunde, mest nöjd med min målning av betongblocken :D

Jag håller med föregående talare :)
Vi fick verkligen en kanonhelg för sm! Tack Jocke, Hoff och alla andra som såg till att allting flöt på :tummenupp :tummenupp :tummenupp

...uusch, jag har bränt mig satan i solen :död

Jag håller med och tackar! Premiären för mig blev en rolig premiär! :tungan Nu är jag stel i hela kroppen och rödfärgad i nacken o på armarna! Men det är väl så det ska vara? :yoparty

Jag vill rikta ett stort tack till alla funktionärer som ställde upp under helgen!
Två dagars ideellt arbete med ett ständigt leende på läpparna.
Vad skulle klubben vara utan ert stöd!?

jätte bra jobbat. själv så var det min värsta helg under mitt liv så här långt.... jag skriker bara FYFANNNNNN :4skrika

Väldigt bra jobbat alla som ställt upp från korvgubbe till flaggvakt =D
Va kul hela helgen!

Förutom arrangörerna som överösts med beröm, vilket dom självklart skall ha, så får vi heller inte glömma att tacka alla piloter som gav alla som var där en grym underhållning.

450's första heat var ju årets hittills i särklass mest underhållande race :tummenupp Grym fajt om pallen, småfajter genom hela fältet om placeringar..... Tror det är svårt att visa upp supermoto mycket bättre än så.

Så, från oss alla, till er alla (arrangörer + piloter) ..... tack ! :Bugar

.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti