Tack Spirre!

• Thread starter Thread starter ThomasN
  • Start date Start date

ThomasN

Guest
Tack för utlåning av skinnställ till på söndag :pannkyss Utan det hade jag missat ännu en SSMC körning.

Hoppas bara jag hinner få ihop hojjen också annars får jag cykla runt för jag måste ju få lite övning innan knudan... :hihi

Bifogat

• IMGP0840.sized.jpg
    IMGP0840.sized.jpg
    119.3 KB · Visningar: 67
Du vet att jag e ett huve mindre än du. Du hade spräckt mitt ju :tungan

Kör hårt....

Njaa jag vetifan du. Efter den här månadslånga semestern jag har varit på med diet bestående av mest bara sprit och knappt någon mat så hade jag nog kunnat dra på mig en 46:a :hihi Fast OK kortare har jag väl inte blivit...

K-1 idag på Viasat kl 23:00 från Globen i lördags! Skall nog vänta att se det dock...man kan ju inte vara vaken till 3 på natten. Säkert ngn som rippar det och lägger ut det så man kan ladda ner på DC.

ThomasN skrev:
Njaa jag vetifan du. Efter den här månadslånga semestern jag har varit på med diet bestående av mest bara sprit och knappt någon mat så hade jag nog kunnat dra på mig en 46:a :hihi Fast OK kortare har jag väl inte blivit...

K-1 idag på Viasat kl 23:00 från Globen i lördags! Skall nog vänta att se det dock...man kan ju inte vara vaken till 3 på natten. Säkert ngn som rippar det och lägger ut det så man kan ladda ner på DC.

Hörde om din jenkeresa....

Respekt till dig som kan bränna så satans mycket pengar på bara ett par dagar :banana :banana :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back