TACK så förb...

• Thread starter Thread starter Str3 R
  • Start date Start date

Str3 R

Guest
...mycket. :mad:

Körde mot Sigtuna på förmiddagen i dag och ungefär vid Naturhistoriska eller vad tusan muséet nu heter vid Bergianska blir jag omkörd av en sporthoj. Inget fel i det men; det jag hänger upp mig på är att han hade hur mycket plats som allra helst och inga fordon framför mig men genar in för nära mig i minst 200 blås på vägen. Förb... organdonator!! tänkte jag.

Var det där nödvändigt när det fanns hur mycket plats som helst att susa fram på? :6surkart

Han kanske vart förbannad för att du tyckte det var lämpligt att ta Norrtäljevägen till Sigtuna? :confused:

Äh, du är bara en gnällspik och en moralkärring. Eller kanske moralgubbe, eftersom det är killar som är moralkärringar? :va

Precis som jag är, som tyckte att det var riktigt jävla puckat av killen som jag mötte i full omkörning i en skymd kurva uppåt Finspång idag.

(Men han var så klart tvungen att vara en riktigt tuffing och köra om fort, han hade polarna bakom.)

Vi är så jävla tråkiga som inte ser hur bra det är att bete sig så. Skål för att vara tråkiga ända till en glad ålderdom. :fyllisar :tummenupp

hur nära var nära då?

Ruskigt nära, det fanns gott om plats i övrigt så jag tycker man kunde valt en lite bättre filbyte.

Nå, i dag är jag på bra humör så det får vara glömt. Men jag vill belysa att inte gena för nära inpå andra mc-förare på vägarna, det kan trots allt hända tråkiga saker ganska fort när nån kör om i 200 blås.

Ruskigt nära, det fanns gott om plats i övrigt så jag tycker man kunde valt en lite bättre filbyte.

Nå, i dag är jag på bra humör så det får vara glömt. Men jag vill belysa att inte gena för nära inpå andra mc-förare på vägarna, det kan trots allt hända tråkiga saker ganska fort när nån kör om i 200 blås.

Men varför låg du och lödde på Roslagsleden när du skulle till Sigtuna? :D

/J

Ja vad heter alla vägarna norr om sta'n?? Jag skulle till Steninge Slott först, sen till Skokloster. Vägen gick förbi muséet och bergianska bland annat. Jag är sååå ofta på norra sidan av sta'n.

En till jobbbig grej.
Vansinnigt irriterande med såna som inte har hjärna nog för att begripa att är det fritt bakom i vänstra fältet så finns ingen som helst anledning att väja in efter bara nån meter och spraya bakomliggande bil/mc med sten och sen fortsätta accelerera. Varför inte bara ligga kvar och lägga iallafall 20-30m mellan bilen bakom och egna bilen när det iallafall är fritt?

• Gilla
Reaktioner: ft
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!